Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
109 US$
101 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 8 US$
Gratis annuleren tot 13/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
Orbitz.com
Booking.com101 US$
Expedia.com101 US$
getaroom.com109 US$
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (649)
Beoordelingen filteren
656 resultaten
Waardering van reizigers
173
309
114
31
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
173
309
114
31
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 656 beoordelingen
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Regelmatig verbleven in hotel. Ligt wel wat ver van het centrum af en EU wijk. Geen tram die naar het centrum (Brouckère) gaat, wel mogelijkheid van twee buslijnen in de buurt. Sinds aanslagen op Zaventem zijn de prijzen behoorlijk omhoog gegaan en is er geen mogelijkheid om met voucers te verblijven.

Datum van verblijf: november 2018
Bedank JPG-HKB
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Zelfs al was er de Tour de France en in dit hotel een aantal wielerploegen zaten, dan nog verwacht men een bepaalde service die je van dit hotel mag verwachten. Men was onvriendelijk en de kamer voldeed allesbehalve. Zeer negatieve ervaring.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank gourmande007
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ali E, Director of Rooms Operations van Courtyard by Marriott Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Bedankt voor het delen van de feedback op basis van uw recente verblijf in het Courtyard by Marriott Brussels.

Gelieve mijn welgemeende excuses te aanvaarden voor het ongemak dat u in ons hotel heeft ondervonden, dit is inderdaad niet de service die we binnen Courtyard geven en het spijt me dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Ondanks het feit dat uw ervaring niet naar verwachting was hoopt het team van Courtyard Brussels de kans te krijgen om u te bewijzen dat wij u de hoge standaard van service kunnen bieden die wij voor al onze gasten reserveren.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik blijf ten allen tijde tot uw beschikking.


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 oktober 2018

Door problemen met het luchtverkeer kon mijn vlucht niet vertrekken en kon ik pas de volgende dag vliegen. Sheraton op de luchthaven was al volzet maar ze konden mij brengen naar dit hotel. De receptie was op de hoogte van mijn komst en er werd direct een kamer in orde gemaakt tegen een overeengekomen prijs. 150 euro voor een twee persoonskamer. Ik was blij dat ze me aan de receptie ook met toiletartikelen hebben kunnen helpen zoals een tandenborstel en tandpasta, dit zelfs zonder dit aan te rekenen wat echt een service is.

De kamer was ruim en zeer rustig en goed geïsoleerd. De badkamer was netjes zoals het hoort. De bedden zijn niet te hard of te zacht maar de kussens mogen persoonlijk voor mij wat dikker.

Mijn vlucht de volgende dag vertrok te vroeg om het ontbijt te kunnen beoordelen maar ik heb er wel het 3 gangen diner gegeten voor slechts 38 euro en dat is meer dan zijn geld waard. De bediening echter mag iets spontaner en iets vriendelijker in het restaurant. Verder was het zeer lekker van smaak en mooi gepresenteerd.

Zeer tevreden van deze Mariot en daar kom ik zeker nog terug als ik een overnachting nodig heb dicht bij Brussels Airport.

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op Brussel centrum
Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Natashadalle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2018

Erg goede ervaring, de service is heel goed. Ik was hier met een groep. De bus kon geparkeerd worden voor de deur. Dienstverlening, ontbijt en logistiek is allemaal primain orde. Ik kom hier zeker vaker! Voor de prijs zeker!

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank wouterdevries079
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel. Genoten van de luxe en de attente medewerkers. Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Bedden waren goed. Nadeel is wel dat je op tijd weg moet zijn als je gratis in de omgeving wilt parkeren.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank alexanderh595
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken