Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com121 US$
Booking.com121 US$
Hotels.com121 US$
Tripadvisor121 US$
FindHotel
eDreams121 US$
Beoordeeld op 5 december 2017

Op 5 december 2017 de lunch - ( buffet ) gebruikt in het Marriott hotel. De zaak zat vol, met veel delegaties. Goede rustige sfeer en veel ruimte. Uitstekende, vriendelijke, bediening. Het buffet was enigszins armzalig, want voor de prijs E. 29,00 mag je wat meer verwachten.
Moeilijk parkeren, als de hotel-garage ( betaald parkeren ) vol is.

Kamertip: niet daar geslapen, alleen geluncht..
Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Schone ruime kamers, vriendelijke medewerkers en een goed verzorgd ontbijt wat overigens wel erg prijzig is. Er is alleen Wifi in de gemeenschappelijke ruimtes. Op de kamer moet je ervoor betalen. In het weekend tot maandag 9.00 uur is het in de omgeving van het hotel gratis parkeren. Er zijn voldoende parkeerplekken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017

Het Courtyard Marriothotel in Brussel is een modern, fris hotel waar het prima toeven is.
De kamer die wij hadden (305) lag aan de rustige kant en was lekker licht en ruim.
De boxspring bedden zijn uitstekend.

Het ontbijt is zeer uitgebreid met lekkere koffie uit een WMF machine, Zowel de cappuccino als de Latte waren prima.
Enige minpuntje dat ik had was dat de verse vruchten die ik in mijn yoghurt deed niet echt rijp waren (m.n. kiwi en ananas)

De parkeergarage onder het hotel is redelijk ruim, wat ik van de meeste parkeergarages helaas niet kan zeggen......

Verder vooral niet vergeten te vermelden dat het personeel (balie en restaurant) heel erg vriendelijk en behulpzaam is; dikke pluim!

Wanneer je het niet erg vind om 7 km van het stadscentrum te zitten is dit hotel zeker een aanrader! Voordeel van deze locatie is dat je, wanneer je vanuit Nederland komt, je de drukke stad niet inhoeft en je vanaf de snelweg heel snel op je bestemming bent.

Overigens ben je met de bus (lijn 66) binnen 30 minuten in het centrum.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 20 januari 2017

Professioneel en vriendelijk onthaal. Zeer ruime kamers met bad. Bed is uitstekend. Restaurant is goed, ontbijt is vrij uitgebreid en lekker.
Minpuntjes : voor die prijs per nacht ook nog 2,50 durven vragen voor een plastic flesje water is eigenlijk afzetterij... WIFI is ook niet goedkoop te noemen. Is wel gratis als je een membership kaart neemt. Maar waarom zo ingewikkeld doen ?

Kamertip: Kamer vragen die niet aan de straatzijde ligt.
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 augustus 2016

mooi hotel met als extra's een ijsblokkenmachine op gang. Zo heb je naast een mini-bar sowieso altijd koude drank. Verder prachtig groot ontbijtbuffet met alles er op en er aan. Ook gratis parking naast hotel zodat je eventueel met openbaar vervoer naar Brussel centrum kan. Met kaart van Marriots zelfs gratis wifi op kamer.

Datum van verblijf: juli 2016