Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
Hotels.comUS$ 117
PricelineUS$ 117
TravelocityUS$ 117
Agoda.comUS$ 117
Orbitz.comUS$ 117
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (505)
Beoordelingen filteren
505 resultaten
Waardering van reizigers
80
189
157
53
26
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
80
189
157
53
26
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 505 beoordelingen
Beoordeeld op 22 december 2019

Onvriendelijk personeel. Ik heb een kamer gereserveerd en betaald via booking.com. Toen ik met mijn vrouw aankwam, zei de man bij de receptie dat hij mijn reservering niet kon vinden. Ik liet hem de mail van booking.com zien, met de reservering nr. en het bewijs dat de kamer was betaald. Hij bleef onvriendelijk. Ik had het geluk dat ik de telefoon van Bookig had: ik moest zelf bellen en het meisje dat voor booking.com werkte vertelde me dat alles in orde was. Ze vroeg me of ze met de de receptionist kon praten. Ze vertelde hem dat alles was betaald en vroeg hem om me een kamer te geven. Ik kon niet begrijpen waarom Gresham Belson Hotel booking.com niet had gebeld om te vragen of er iets mis was met mijn reservering .
Uiteindelijk stuurde booking.com nog een mail naar de receptie om te bevestigen dat de kamer was betaald.
Ik kom nooit meer terug, blij weg van dat slechte hotel!

Datum van verblijf: december 2019
    • Service
1  Bedank LAWRENCE12120
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Beste gast, Het spijt me enorm wat er zicht heeft voorgedaan tijdens uw recent verblijfin ons hotel. Omdat dit nooit had mogen gebeuren, nam ik alvast de nodige stappen om te voorkomen dat dit opnieuw zou gebeuren. Ik kan u verzekeren dat dit slechts een eenmalige gebeurtenis was, omdat klanttevredenheid onze hoofdprioriteit is. Daarom wil ik u vragen mijn excuses te accepteren namens ons hele team. Desondanks hopen we dat u na dit zeer ongelukkige incident bij het inchecken nog steeds een aangenaam verblijf hebt gehad en hopen we een nieuwe kans te krijgen om uw vertrouwen te herwinnen. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Dat is gresham Belson. 1000 meter van kantoor. Aardig ontvangst bij de receptie en snelle incheck. Hotel is wat gedateerd, kamers met vaste vloerbedekking. Kleine badkamer. Maar als je alleen bent is het te doen. Erg warm in het gebouw en kamer. Maar de airo doet het. Heeft alleen geen stille modus. Dus vannacht maar uit zetten.

Barretje met klein restaurant gedeelte. Tafel of 6. Gok gewaagd en verloren. Aardige barman duikt in de keuken. Hoop piep geluiden van de magnetron. Bak geluiden voor de zalm. Maar helaas. Zalm is taai, rijst bol is overduidelijk uit de magnetron. En de groente..... dito

Parkeergelegenheid (garage) aanwezig. Maar erg klein. Smal. En one way. Dus goed nadenken waar je parkeert. Je moet tenslotte nog naar buiten kunnen manoeuvreren.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Makamatrip
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Beste, Wij willen u graag van harte bedanken van uw recent verblijf in ons hotel en voor deze uitgebreide review. Ik wil u graag bedanken voor het melde van uw probleem met de airco die ondertussen is verholpen. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Wij hopen van harte dat wij u nogmaals mogen ontvangen bij ons en u zo een nog aangenamer verblijf mogen bezorgen. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omdat we een vroege vlucht hadden op Zaventem. Onthaal is super vriendelijk en hulpvaardig. Babybedje was geen probleem en was voorzien van laken en kussen. Wel een iets verouderd hotel, vast tapijt op de vloer en heel kleine douche. Geen lawaai van straat of buiten gehoord, nachtrust gegarandeerd. Ontbijt is goed, basis voor een hotel maar meer ook niet. Shuttle naar Zaventem ging heel vlot, best wel reserveren bij check in.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank Tobias P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Beste Tobias, Ons hele team wil u van harte bedanken om ons hotel te beoordelen. Wij danken u voor de lovende woorden over ons personeel en services. Wij doen er dan ook alles aan om de kwaliteit van onze services steeds weer naar een hoger niveau te tillen. Wij kijken dan ook met veel plezier uit naar uw volgend bezoek! Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 september 2018

Afgelopen weekend gelogeerd in dit prachtig hotel in Evere en hadden kamer in heel mooie vernieuwde kamer. Ontbijtbuffet heel lekker, bar heel cosy EN heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om tot rust te komen.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Raf D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Beste Raf, Hartelijk dank voor deze geweldige review! Wij zijn zeer tevreden dat onze nieuwe kamers u heeft kunnen bekoren. Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Redelijk comfortabel basic hotel. Vriendelijk onthaal. Mogelijkheid om s’avonds in de buurt gratis te parkeren.Tussen 18h en 09:00 s’morgens.
In de buurt zijn er ook wat restaurants en cafés aan aanvaardbare prijzen.
Le Lion Belge - Belgische keuken en een Thai op wandelafstand.
Te vinden op Tripadvisor

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
2  Bedank Xavier772
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Beste Xavier, Ik wil u namens het hele team bedanken voor uw verblijf bij ons en voor uw review op TripAdvisor. Het is een plezier om te lezen dat u genoten heeft van onze services and al datgene wat onze locatie u te bieden heeft. Wij hopen dan ook u weldra opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Verder wens ik u nog een aangename dag.Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken