Onvriendelijk personeel. Ik heb een kamer gereserveerd en betaald via booking.com. Toen ik met mijn vrouw aankwam, zei de man bij de receptie dat hij mijn reservering niet kon vinden. Ik liet hem de mail van booking.com zien, met de reservering nr. en het bewijs dat de kamer was betaald. Hij bleef onvriendelijk. Ik had het geluk dat ik de telefoon van Bookig had: ik moest zelf bellen en het meisje dat voor booking.com werkte vertelde me dat alles in orde was. Ze vroeg me of ze met de de receptionist kon praten. Ze vertelde hem dat alles was betaald en vroeg hem om me een kamer te geven. Ik kon niet begrijpen waarom Gresham Belson Hotel booking.com niet had gebeld om te vragen of er iets mis was met mijn reservering .
Uiteindelijk stuurde booking.com nog een mail naar de receptie om te bevestigen dat de kamer was betaald.
Ik kom nooit meer terug, blij weg van dat slechte hotel!Meer
- Gratis wifi
- Roomservice
- Bar/lounge