99 US$
Gratis annuleren tot 14/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
93 US$
Hotels.com93 US$
eDreams99 US$
StayForLong107 US$
Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Dat is gresham Belson. 1000 meter van kantoor. Aardig ontvangst bij de receptie en snelle incheck. Hotel is wat gedateerd, kamers met vaste vloerbedekking. Kleine badkamer. Maar als je alleen bent is het te doen. Erg warm in het gebouw en kamer. Maar de airo doet het. Heeft alleen geen stille modus. Dus vannacht maar uit zetten.

Barretje met klein restaurant gedeelte. Tafel of 6. Gok gewaagd en verloren. Aardige barman duikt in de keuken. Hoop piep geluiden van de magnetron. Bak geluiden voor de zalm. Maar helaas. Zalm is taai, rijst bol is overduidelijk uit de magnetron. En de groente..... dito

Parkeergelegenheid (garage) aanwezig. Maar erg klein. Smal. En one way. Dus goed nadenken waar je parkeert. Je moet tenslotte nog naar buiten kunnen manoeuvreren.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2019

Beste, Wij willen u graag van harte bedanken van uw recent verblijf in ons hotel en voor deze uitgebreide review. Ik wil u graag bedanken voor het melde van uw probleem met de airco die ondertussen is verholpen. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Wij hopen van harte dat wij u nogmaals mogen ontvangen bij ons en u zo een nog aangenamer verblijf mogen bezorgen. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omdat we een vroege vlucht hadden op Zaventem. Onthaal is super vriendelijk en hulpvaardig. Babybedje was geen probleem en was voorzien van laken en kussen. Wel een iets verouderd hotel, vast tapijt op de vloer en heel kleine douche. Geen lawaai van straat of buiten gehoord, nachtrust gegarandeerd. Ontbijt is goed, basis voor een hotel maar meer ook niet. Shuttle naar Zaventem ging heel vlot, best wel reserveren bij check in.

Datum van verblijf: september 2018
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Beste Tobias, Ons hele team wil u van harte bedanken om ons hotel te beoordelen. Wij danken u voor de lovende woorden over ons personeel en services. Wij doen er dan ook alles aan om de kwaliteit van onze services steeds weer naar een hoger niveau te tillen. Wij kijken dan ook met veel plezier uit naar uw volgend bezoek! Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Beoordeeld op 24 september 2018

Afgelopen weekend gelogeerd in dit prachtig hotel in Evere en hadden kamer in heel mooie vernieuwde kamer. Ontbijtbuffet heel lekker, bar heel cosy EN heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om tot rust te komen.

Datum van verblijf: september 2018
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Beste Raf, Hartelijk dank voor deze geweldige review! Wij zijn zeer tevreden dat onze nieuwe kamers u heeft kunnen bekoren. Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Redelijk comfortabel basic hotel. Vriendelijk onthaal. Mogelijkheid om s’avonds in de buurt gratis te parkeren.Tussen 18h en 09:00 s’morgens.
In de buurt zijn er ook wat restaurants en cafés aan aanvaardbare prijzen.
Le Lion Belge - Belgische keuken en een Thai op wandelafstand.
Te vinden op Tripadvisor

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Beste Xavier, Ik wil u namens het hele team bedanken voor uw verblijf bij ons en voor uw review op TripAdvisor. Het is een plezier om te lezen dat u genoten heeft van onze services and al datgene wat onze locatie u te bieden heeft. Wij hopen dan ook u weldra opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Verder wens ik u nog een aangename dag.Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel omdat we een vroege vlucht hadden vanuit zaventem luchthaven. We verbleven er een nacht. Hotel is ok voor overnachting. Ik zou het zelf niet aanraden voor stedentrip omdat het te ver afligt van het centrum.

De shuttle naar luchthaven was vlot. Deze werkten wel met vaste tijdstippen. Bij de de check in laat je best weten dat je gebruik wil make van de shuttle .

Ontbijt uitgebreid.

Datum van verblijf: juni 2016
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Beste Annelies, In naam van mezelf en het hele team wil ik u alvast bedanken voor uw feedback en uw verblijf bij ons. Het is inderdaad zo dat we net tussen het centrum en de luchthaven liggen maar vlak voor het hotel is er een busstop en taxi aanwezig die u kan benutten om u te verplaatsen naar het centrum van Brussel. Wij vragen aan onze klanten om hun shuttle plaats te reserveren op voorhand om er voor te zorgen dat iedereen zeker is van zijn plaats. Ik wil u nogmaals van harte danken voor deze mooie score en wij zijn blij dat u tevreden was over ons ontbijt en shuttle service. Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager