89 US$
Booking.com89 US$
eDreams89 US$
getaroom.com94 US$
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omdat we een vroege vlucht hadden op Zaventem. Onthaal is super vriendelijk en hulpvaardig. Babybedje was geen probleem en was voorzien van laken en kussen. Wel een iets verouderd hotel, vast tapijt op de vloer en heel kleine douche. Geen lawaai van straat of buiten gehoord, nachtrust gegarandeerd. Ontbijt is goed, basis voor een hotel maar meer ook niet. Shuttle naar Zaventem ging heel vlot, best wel reserveren bij check in.

Datum van verblijf: september 2018
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Beste Tobias, Ons hele team wil u van harte bedanken om ons hotel te beoordelen. Wij danken u voor de lovende woorden over ons personeel en services. Wij doen er dan ook alles aan om de kwaliteit van onze services steeds weer naar een hoger niveau te tillen. Wij kijken dan ook met veel plezier uit naar uw volgend bezoek! Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Beoordeeld op 24 september 2018

Afgelopen weekend gelogeerd in dit prachtig hotel in Evere en hadden kamer in heel mooie vernieuwde kamer. Ontbijtbuffet heel lekker, bar heel cosy EN heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om tot rust te komen.

Datum van verblijf: september 2018
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Beste Raf, Hartelijk dank voor deze geweldige review! Wij zijn zeer tevreden dat onze nieuwe kamers u heeft kunnen bekoren. Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

Redelijk comfortabel basic hotel. Vriendelijk onthaal. Mogelijkheid om s’avonds in de buurt gratis te parkeren.Tussen 18h en 09:00 s’morgens.
In de buurt zijn er ook wat restaurants en cafés aan aanvaardbare prijzen.
Le Lion Belge - Belgische keuken en een Thai op wandelafstand.
Te vinden op Tripadvisor

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Beste Xavier, Ik wil u namens het hele team bedanken voor uw verblijf bij ons en voor uw review op TripAdvisor. Het is een plezier om te lezen dat u genoten heeft van onze services and al datgene wat onze locatie u te bieden heeft. Wij hopen dan ook u weldra opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Verder wens ik u nog een aangename dag.Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Beoordeeld op 5 november 2016 via mobiele applicatie

We boekten dit hotel omdat we een vroege vlucht hadden vanuit zaventem luchthaven. We verbleven er een nacht. Hotel is ok voor overnachting. Ik zou het zelf niet aanraden voor stedentrip omdat het te ver afligt van het centrum.

De shuttle naar luchthaven was vlot. Deze werkten wel met vaste tijdstippen. Bij de de check in laat je best weten dat je gebruik wil make van de shuttle .

Ontbijt uitgebreid.

Datum van verblijf: juni 2016
WillemsRaf, General Manager van Gresham Belson Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Beste Annelies, In naam van mezelf en het hele team wil ik u alvast bedanken voor uw feedback en uw verblijf bij ons. Het is inderdaad zo dat we net tussen het centrum en de luchthaven liggen maar vlak voor het hotel is er een busstop en taxi aanwezig die u kan benutten om u te verplaatsen naar het centrum van Brussel. Wij vragen aan onze klanten om hun shuttle plaats te reserveren op voorhand om er voor te zorgen dat iedereen zeker is van zijn plaats. Ik wil u nogmaals van harte danken voor deze mooie score en wij zijn blij dat u tevreden was over ons ontbijt en shuttle service. Wij kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

Beoordeeld op 4 februari 2016

Twee nachten verblijf in dit hotel is me wederom bevallen. De kwaliteit is constant over alle bezoeken aan dit hotel. Personeel is vriendelijk. Mensen achter de receptie zijn behulpzaam, en spreken goed Nederlands en Engels. Ontbijt is prima... en wordt constant aangevuld.

Bed is goed. Niet te hard en niet te zacht. Veel zenders op TV. Geen last van anderen op de gang of van buren.

Er zijn twee kamers per verdieping die ik absoluut zou afraden omdat deze naast de lift staan. Op de 4e verdieping is dat kamer 401 en 431. Ik ga er vanuit dat de kamernummers op de andere verdiepingen hetzelfde lopen.

Gratis WiFi. Wel even een aparte login code vragen bij de receptie voor elk apparaat (bijv. één voor je laptop en één voor je telefoon)

Kamertip: Mijd de kamers naast de lift (op de 4e verdieping is dat 40 en 431)
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken