“B&B met stijl”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Living in Brûsel, Urban B&B
Beoordeeld als nr. 1 van 9 B&B's / pensions in Etterbeek
Eco-leadersNiveau Zilver
29 mei 2017 beoordeeld

zeer aangename ontvangst van de gastvrouw.
zeer mooi ingerichte kamer.
lekker ontbijt.
een aanrader.
wij komen terug.
dit zijn wel geen 200 tekens maar de hoeveelheid telt hier niet, alleen de kwaliteit van deze B&B.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
PieterDM, Propriétaire van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Uw heldere en mooie woorden doen ons deugd maar we zijn vooral blij dat u dit allemaal apprecieerde. Aangename gasten zoals u zien wij graag terug.
Caroline en Pieter

Schrijf een beoordeling

5 mei 2017 beoordeeld

Mooie ruime kamers prachtig ingericht. Verrassend interieur in een oud herenhuis
Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt met verschillende zelfgemaakte producten.
Vriendelijke ontvangst. Mogelijkheid om wagen te parkeren

• Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
24 april 2017 beoordeeld

Ik kreeg een grote, heldere kamer met hoog plafond. Zeer schoon, stijlvol ingericht en met een heerlijke regendouche. Caroline en Pieter laten je zeer welkom voelen en verzorgen een zeer smakelijk en gezond ontbijt

Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
PieterDM, Eigenaar van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Bedankt voor deze beschrijving van je appreciatie over je verblijf bij ons. Het doet ons veel plezier. Hopelijk kunnen we je nog eens een keer ontvangen.

28 april 2016 beoordeeld

Wat een fantastisch B&B, gericht op duurzaamheid en biologisch (het ontbijt dan). Heerlijke bedden en bad-douchegelegenheid, alles was tot in de puntjes geregeld.
Heel vriendelijke lieve en geinteresseerde eigenaars, kortom wij hebben een geweldig verblijf en weekend gehad in Brussel

Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
Piet D, Propriétaire van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dank je Karin. Dit doet ons geweldig veel plezier. We hebben altijd maar een doel voor ogen: dat onze gasten met mooie en hartelijke herinneringen naar huis terugkeren. En ook om zo veel mogelijk erg sympathieke gasten zoals u te kunnen ontvangen en wegwijs maken in het zeer bezienswaardige Brussel.

19 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke rustplek midden in Brussel. Perfecte kamers voorzien van alle gemakken. Geweldig ontbijt ook. Door deze B&B wil ik vaker B&B's gaan boeken ;-) Beide eigenaars weten hoe je een huis weg van huis moet opzetten, echt voortreffelijk. Bij vertrek kreeg ik nog een heerlijke reep chocolade mee ook. #flabbergasted

Verbleef: Februari, 2016, reisde voor zaken
Piet D, Eigenaar van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2016

Echt heel fijn dat jullie het zo leuk vonden. Wij vinden het altijd prettig als onze gasten zich hier thuis voelen. Heel erg bedankt voor de geweldige commentaar en uw aangenaam gezelschap. U en uw collega's bent steeds van harte welkom!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Etterbeek in overweging
op 0,9 km afstand
Avenue Deschanel B&B
nr. 1 van 14 in Schaerbeek
121 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Living in Brûsel, Urban B&B geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Living in Brûsel, Urban B&B

Adres: Jachtlaan 132, Etterbeek, Brussel 1040, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Etterbeek
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 9 B&B's / pensions in Etterbeek
Prijsklasse: 112 € - 141 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Living in Brûsel, Urban B&B 4*
Aantal kamers: 5
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Heerlijk en comfortabel logeren in ons erg rustig en centraal gelegen Gastenverblijf Living in Brûsel, Urban B&B, dicht bij het centrum van Brussel en op wandelafstand van alle Europese instellingen. U vindt op 600m afstand het metrostation Merode en tram 81 stopt voor de deur. De talrijke musea in het prachtige Jubelpark liggen hier om de hoek. Dit ruime gastenverblijf is ondergebracht in een typisch Brussels “Hôtel de maître” uit 1913 dat grondig werd gerenoveerd met behoud van de authentieke elementen in combinatie met alle hedendaags comfort zoals een huislift en ultrasnel professioneel internet. Wij bieden 5 erg comfortabele en bijzonder verzorgde gastenkamers aan voor zowel zakenreizigers, toeristen als families met kinderen. Alle kamers zijn uitgerust met grote badkamers en aparte privé toiletten. Het ontbijt is facultatief aan 9€ per persoon. Wij komen graag tegemoet aan uw dieetwensen bij het ontbijt (lactose en glutenvrij enz.). Wij bieden u een gratis parkingplaats aan tijdens uw verblijf (2 plaatsen beschikbaar). Caroline , uw gastvrouw, zal u met veel genoegen bijstaan om uw verblijf in de Europese hoofdstad onvergetelijk te maken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, HostelWorld en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Living in Brûsel, Urban B&B met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?