Beoordeeld op 5 mei 2017

Mooie ruime kamers prachtig ingericht. Verrassend interieur in een oud herenhuis
Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt met verschillende zelfgemaakte producten.
Vriendelijke ontvangst. Mogelijkheid om wagen te parkeren

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 april 2017

Ik kreeg een grote, heldere kamer met hoog plafond. Zeer schoon, stijlvol ingericht en met een heerlijke regendouche. Caroline en Pieter laten je zeer welkom voelen en verzorgen een zeer smakelijk en gezond ontbijt

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
PieterDM, Eigenaar van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Bedankt voor deze beschrijving van je appreciatie over je verblijf bij ons. Het doet ons veel plezier. Hopelijk kunnen we je nog eens een keer ontvangen.

Beoordeeld op 28 april 2016

Wat een fantastisch B&B, gericht op duurzaamheid en biologisch (het ontbijt dan). Heerlijke bedden en bad-douchegelegenheid, alles was tot in de puntjes geregeld.
Heel vriendelijke lieve en geinteresseerde eigenaars, kortom wij hebben een geweldig verblijf en weekend gehad in Brussel

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Piet D, Propriétaire van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dank je Karin. Dit doet ons geweldig veel plezier. We hebben altijd maar een doel voor ogen: dat onze gasten met mooie en hartelijke herinneringen naar huis terugkeren. En ook om zo veel mogelijk erg sympathieke gasten zoals u te kunnen ontvangen en wegwijs maken in het zeer bezienswaardige Brussel.

Beoordeeld op 19 februari 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke rustplek midden in Brussel. Perfecte kamers voorzien van alle gemakken. Geweldig ontbijt ook. Door deze B&B wil ik vaker B&B's gaan boeken ;-) Beide eigenaars weten hoe je een huis weg van huis moet opzetten, echt voortreffelijk. Bij vertrek kreeg ik nog een heerlijke reep chocolade mee ook. #flabbergasted

Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Piet D, Eigenaar van Living in Brûsel, Urban B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2016

Echt heel fijn dat jullie het zo leuk vonden. Wij vinden het altijd prettig als onze gasten zich hier thuis voelen. Heel erg bedankt voor de geweldige commentaar en uw aangenaam gezelschap. U en uw collega's bent steeds van harte welkom!

Beoordeeld op 18 mei 2015

Perfectie bestaat niet zegt men, maar deze B&B is er toch niet veraf.
Uitstekende ontvangst en begeleiding.... prima ontbijt... uitbaters zeer behulpzaam en discreet aanwezig om alle vragen te beantwoorden.
Ruime en uiterst verzorgde kamers.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie