Leg de laagste prijs van deze websites vast
109 US$
Travelocity95 US$
Orbitz.com95 US$
getaroom.com109 US$
Beoordeeld op 15 juli 2018

Goede ligging, kortbij metro. Rustige locatie, tegenover mooie parkje. In het weekend gratis parkeren .
Hotel heeft geen airco, met +30 was toch nodig
Ontbijt is aan mindere kant. Zeker voor die prijs

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 14 juli 2018

Tijdens een werkbezoek aan Brussel overnachtten we hier. We kwamen laat aan en konden parkeren voor de deur (voor 25 euro). De kamer was smal, maar mooi ingericht. Toen ik het bed zag, schrok ik wel. Het leek wel een bankje. Maar achteraf viel dat mee, het was voor mij lang genoeg en lag heerlijk. Nog even tv gekeken en iets uit de minibar gedronken. Er was echter geen flesopener te vinden voor de flesjes. De douche was ruim en er waren producten. De volgende ochtend voor het ontbijt het tegenovergelegen park in geweest, dat was prachtig. Personeel erg vriendelijk.
Het ontbijt was minimaal, zeker voor de prijs die je ervoor betaald.
Op zich vond ik het een mooi hotel, iets ouderwets...maar dat heeft zijn charme. Wat echt een minpunt was; het was ze enorm warm op de kamers. Alle collega's klaagden daar over. Zelf heb ik geslapen zonder deken over me heen, want het leek wel een sauna op de 7e verdieping. Daardoor geen hogere score dan gemiddeld.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel voldoet als zakenhotel. Kleine eenpersoonskamer, geen bar of restaurant. In de omgeving is niks te doen en kamers zijn belachelijk duur (154 euro voor 1 persoonskamer). Ontbijt is prima, personeel spreekt geen Nederlands.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Onder de juiste omstandigheden kan dit een fijn hotel zijn. De kamers zijn comfortabel. Het hotel zit in een statig oud pand in een dito buurt van Brussel. Buiten de drukte van het centrum, maar met tram en metro dichtbij. Het hotel heeft echter ook wat tegenvallers, waarvan het ontbreken van airco in de kamer de grootste domper is. Op een mooie, maar zeker niet bijzonder warme zomerdag is de kamer benauwd. Open ramen en een provisorisch geplaatste ventilator brengen daar nauwelijks verandering in. Verder is het parkeren problematisch. Publiek parkeren kan in de straat, maar de 1,50 per uur kan alleen in munten worden betaald en er geldt een maximum parkeerduur van 4 uur. Er is wel Yellowbrick, maar dat blijkt niet te werken voor een Nederlands account. Tot slot zijn de kosten voor het ontbijt een punt van aandacht. Op boekingssites wordt 25 euro per persoon genoemd, wij betaalden 15 euro per persoon. Dat is nog aan de hoge kant, maar minder extreem dan de 25 euro. Kortom: reis je in een koele periode, hoef je niet te parkeren en ook niet zo nodig ontbijt, dan is dit een prima hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Fraai gelegen tegenover het Autoworld museum. In een ouder pand. Binnen ziet het er keurig verzorgd en schoon uit. Kamer was niet al te groot, maar keurig verzorgd. De prijs voor een ontbijt (€25,-!) valt in de categorie legale diefstal. Kennelijk wil men die service niet echt aanbieden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken