Leg de laagste prijs van deze websites vast
109 US$
Travelocity95 US$
Orbitz.com95 US$
getaroom.com109 US$
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Onder de juiste omstandigheden kan dit een fijn hotel zijn. De kamers zijn comfortabel. Het hotel zit in een statig oud pand in een dito buurt van Brussel. Buiten de drukte van het centrum, maar met tram en metro dichtbij. Het hotel heeft echter ook wat tegenvallers, waarvan het ontbreken van airco in de kamer de grootste domper is. Op een mooie, maar zeker niet bijzonder warme zomerdag is de kamer benauwd. Open ramen en een provisorisch geplaatste ventilator brengen daar nauwelijks verandering in. Verder is het parkeren problematisch. Publiek parkeren kan in de straat, maar de 1,50 per uur kan alleen in munten worden betaald en er geldt een maximum parkeerduur van 4 uur. Er is wel Yellowbrick, maar dat blijkt niet te werken voor een Nederlands account. Tot slot zijn de kosten voor het ontbijt een punt van aandacht. Op boekingssites wordt 25 euro per persoon genoemd, wij betaalden 15 euro per persoon. Dat is nog aan de hoge kant, maar minder extreem dan de 25 euro. Kortom: reis je in een koele periode, hoef je niet te parkeren en ook niet zo nodig ontbijt, dan is dit een prima hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2016 via mobiele applicatie

Fraai gelegen tegenover het Autoworld museum. In een ouder pand. Binnen ziet het er keurig verzorgd en schoon uit. Kamer was niet al te groot, maar keurig verzorgd. De prijs voor een ontbijt (€25,-!) valt in de categorie legale diefstal. Kennelijk wil men die service niet echt aanbieden.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 september 2016

Mooie éénpersoonskamer. Minibar, gemakkelijke zetel. Goed ingerichte en nette kamer. Ruime badkamer, met basisproducten. Flat screen TV met groot scherm en veel kanalen. relatief ruim bureau. Spijtig dat er geen airco is; de kamers aan de achterkant krijgen in de namiddag volle zon.
Vriendelijk en efficiënt onthaal

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 juli 2016

Prima hotel, alles wat ik verwacht van een hotel tijdens een zakenreis was aanwezig. Relatief klein hotel met mooie ligging tegenover een park in een diplomatenbuurt (CD kentekens op de autos) in een anders zo drukke stad.

Kamertip: Voor uitkijk op park, achter op een grote tuin
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 januari 2016 via mobiele applicatie

Op zich een redelijk hotel, echter een bed wat qua lengte niet meer voldoet aan 2016. Verschillende collega's hadden een behoorlijke kamer, dat heb ik niet getroffen, kamer 405. Klein, weinig stopcontacten en een verouderde inrichting.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken