TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 8 februari 2019

Het onthaal, de informatie, de check-out wordt verzorgd door vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer die we toegewezen kregen was ruim, mooi en net. Het ontbijt was gevarieerd, heel uitgebreid en verzorgd. Werd voortdurend aangevuld ook voor de wat latere eters. Kortom, wij hadden een aangenaam verblijf

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Niks gelogen super kamers voor de prijs inclusief ontbijt. Foto's hoef ik niet meer te plaatsen die zijn er genoeg en kloppen. Met de taxi naar de grote markt 10 euro daar kun je niet voor lopen. Veel plezier.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heel erg blij met onze overnachting. We hebben erg genoten van de grote kamer en grote badkamer. Het personeel was ook heel vriendelijk. Ontbijt was ook prima. Het design van het hotel vonden wij ook heel mooi.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt een aanrader! Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en ontzettend mooie kamers! Wij hadden een mooie zwarte kamer met veel portretten in het zwart wit die voor een gezellige aangename sfeer zorgden. De badkamer was ook super! Het hotel is ook niet ver gelegen van het centrum Brussel en op 5 min wandelen van het station Brussel Zuid wat zeer handig is! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 26 februari 2018

Goed bereikbaar, eigen parkeergelegenheid maar mogelijk niet voor iedereen beschikbaar en smalle toegang. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie, ontbijt en kamerverzorging. Rustige en verzorgde wellnesruimte. In de buurt van het station met enkele winkels en supermarkt. Voor een locatie in de stad rustig gelegen. Centrum redelijk goed te voet bereikbaar, meest nabij 'Manneke Pis'. Aan te bevelen maar misschien iets minder geschikt voor kinderen.

Kamertip: 108 beschut met klein terras
Datum van verblijf: februari 2018