Agoda.com
Hotels.comUS$ 82
PricelineUS$ 77
Lol.travelUS$ 85
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gezellige lobby en bar, vriendelijk personeel, fatsoenlijk ontbijt, propere kamers, .... Top! En dat in een Libanese buurt met tal van leuke restaurantjes. We hadden niets te klagen! Het hotel is nu al enkele jaren gradueel aan het verbouwen, en de nieuwe kamers zijn echt dik in orde (de oude iets minder naar het schijnt, maar dat heb ik niet zelf gezien).

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017

Tijdens de check in zijn aangeraden om een up-grade te nemen daar waar de goedkoopste kamer meer voor studenten was.
Na de kamer gezien te hebben hebben wij inderdaad voor de upgrade gekozen. Dit was maar zon 30 euro extra. De kamer waarin wij verbleven was erg netjes. De douche was zag er erg modern uit. Jammer van de halve deur van de douchekabine want het water kwam door daardoor verder dan de bedoeling was. Verdere pluspunt was de goeie wifi en de smart TV waardoor ik mijn deze kon verbinden samsung mobiel en zo de tv als monitor kon gebruiken. Fijn ook dat het een prive garage heeft! Niet erg groot maar wel voldoende plek over toen wij er waren.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 april 2017

Toen we met de auto aankwamen bij Hotel van Belle (tevoren geboekt en betaald), sloeg de schrik ons om het hart. Je kunt nergens parkeren en dat is ook wel het laatste wat je in deze verpauperde, multi-culti buurt zou willen. We zagen auto's met ingeslagen ramen, resten versplinterd autoglas, groepen onguur ogende personen, vrijwel alleen jongere Noord-Afrikaanse en Congolese mannen, hopen vuil op straat, vervallen huizen en obscure horeca/winkeltjes. Is dit nog steeds NW-Euopa, de hoofdstad van de EU? Ongelooflijk Je waant je eerder in Cairo of Casablanca....... Na wat rondrijden uiteindelijk geparkeerd in Q-parkgarage van Station Midi, ongeveer 1 km van hotel. Kost per 24 uur 37 euro -- nou ja, jammer dan...... Hotel zelf ziet er bij binnenkomst prima uit. Chique uitstraling. Onze kamer op de tweede etage aan de zijkant leek brandnieuw, met een luxe badkamer, goede bedden, grote flatscreen-tv, enz. En dat dan voor slechts 70 euro per nacht. Incl. ontbijt, dat ook keurig verzorgd was. Ja, geen super-chique broodbeleg, maar verder wel alles erop en eraan...... In de barruimte 's avonds nog wat gedronken, was ook ok en prettig geprijsd. Hotel van Belle ligt net buiten de binnenring van Brussel, je kunt gemakkelijk lopend van hieruit de stad verkennen. Nog eens? Weet ik nog niet. Maar dan in elk geval niet meer per auto. Bij vertrek 's ochtends stond een ontredderde, net geklede landgenoot (Hollander) naast zijn auto. Zijruit was eruit getikt..... Had blijkbaar, anders dan wij, wel een parkeerplekje ontdekt en het erop gewaagd.......Niet doen dus!

Kamertip: Kamers aan de straatkant zijn waarschijnlijk behoorlijk lawaaierig, ook 's nachts.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 23 februari 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden spontaan een paar dagen Brussel geboekt en bij dit hotel aangekomen. Zag er voor de prijs goed uit, dus waarom niet?
Al 10 minuten voor we er waren viel het ons op hoe slecht Brussel er eigenlijk uit ziet. En bij het hotel kon ik niet vinden waar de ingang van hun privé parking was. Daar rond rijden was een hel. Iedereen heeft één hand op de toeter en alles moet snel en overal tussen gepropt. Toen ik na 10 minuten rond rijden weer bij het hotel was de auto langs de weg gezet en het hotel gebeld waar die parking nou is. De beste man aan de lijn is toen heel netjes naar buiten gelopen. Er bleek uiteindelijk een busje voor te staan. Busje weg gejaagd en ons naar binnen geloodst.
Inchecken ging vrij soepel. Als ze geen Nederlands spreken, kunnen ze in ieder geval Engels. Wij hadden een kleine kamer geboekt (besloten dat onze baby bij ons in bed slaapt, dus we hadden geen ruimte nodig voor babybedje). Toen de receptionist onze baby zag zei hij gelijk dat hij er moeite mee had om ons in een kleine kamer te stoppen en bood ons een upgraden aan voor €10 (de geboekte kamer was aanvankelijk €99 voor 2 nachten). Dat vonden wij zeer netjes dus hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt.
De kamer was netjes. Minimaal ingericht maar absoluut oké. Alles zag er redelijk schoon uit. Niet te veel herrie. Ja, je hoort af en toe mensen praten en als de buren gingen douchen was dat te horen, maar ik vond dat allemaal een acceptabel niveau.
Ik kon elk moment van de dag bij de receptie terecht voor het opwarmen van de fles voor onze dochter, ook erg fijn.
Op de site staat info over ontbijt, bar en restaurant en die vind ik misleidend. De zaal waar dat alles plaats vind is totaal sfeerloos en 's avonds is er geen personeel te zien. Misschien hebben ze meerdere zalen, ik heb er niet naar gevraagd, maar dat is ook niet op hun website te vinden. Het ontbijt is karig. Divers brood, kaas en worst, ei en worst of bacon, wat cornflakes en melk over de datum. Maar als je geen hoge eisen stelt is het ok.
De buurt is dus verschrikkelijk. Ik heb niks tegen buitenlanders of moslims, maar zelfs ik voelde me niet op m'n gemak in deze buurt. Men kijkt er agressief uit de ogen en iedereen lijkt er boos. Misschien is het misplaatst, maar het is het gevoel dat ik er had.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 31 januari 2017

Prima hotel en vriendelijk personeel. Mooie parkeer kelder voor de auto. Alleen is er verder in het hotel weinig te doen. Dit ivm een verbouwing waar je weinig last van hebt. S'avonds kun je prima vertoeven in de binnen stad van Brussel. Lekker gegeten in een Syrisch restaurant in de nabijheid van het hotel. Ook mooie winkelstraten in de nabijheid,

Kamertip: Kamer was netjes. Goede bedden. Nette badkamer.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces