“Uitstekend”

vr 19/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 101 Restaurants in Anderlecht
4 januari 2022 beoordeeld

Ik hou van deze plek ! We eten super lekkere gerechten, klassieke keuken maar ook seizoensspecialiteiten.
Het personeel is erg aardig.
De sfeer is warm en interieur super mooi ingericht . Ik raad dit restaurant aan met mijn ogen dicht !!

Datum van bezoek: januari 2022

24 november 2021 beoordeeld

Een echte aanrader! Het eten is heel lekker, leuke sfeer en top service! Bovendien is de wijn aangeraden door één van de beste soummelier van België.

Datum van bezoek: november 2021
19 juni 2021 beoordeeld

41 / 5000
Vertaalresultaten
prachtige brasserie we hebben heel goed gegeten. De entrecote was heel lekker met verse frietjes het was heel lekker het is aan het aan te raden.

8 juni 2021 beoordeeld

Ik vind dit een zeer goeie restaurant. Top personeel en het is zeer lekker. Ze hebben alles wat ik wou en alles was echt lekker

5 juni 2021 beoordeeld

Heel goed ontvangen geweest, lekker eten, een top service die redelijk snel ging en altijd met een smile.

Reizigers die Brasserie Saint Nicolas bekeken, bekeken ook

Anderlecht, Brussel

In Brasserie Saint Nicolas geweest? Deel je ervaringen!