Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 91
ibis
US$ 92
Vio.com
US$ 85
PricelineUS$ 91
Expedia.comUS$ 91
StayForLongUS$ 97
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (119)
Beoordelingen filteren
119 resultaten
Waardering van reizigers
19
65
18
11
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
19
65
18
11
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 119 beoordelingen
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Mooie kamers en verzorgd en voor ieder voldoende keuze van ontbijt.ontvangst was goed, evenals het uit cheqen verliep zeer goed, personeel was behulpzaam, het enige kleine minpunt, misschien door drukte,dat we het personeel opmerkzaam gemaakt hebben, dat er geen appelsienen meer waren voor de jus.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank jeanpaulthys
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Dimitrio VIRONE, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was met de kamer en dat u genoten heeft van het ontbijt. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Het kan 's ochtends inderdaad wat drukker zijn bij het ontbijt, waardoor het soms wat moeilijker is voor ons team om alles meteen bij te vullen.

We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat we u in de toekomst opnieuw tot onze gasten mogen rekenen! Met vriendelijke groeten,

Dimitrio VIRONE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2019

Compacte, vernieuwde kamers, alles proper en netjes. Personeel vriendelijk, sommigen hebben het wat moeilijk met de Nederlandse taal. Pluspunt privé parking (tegen betaling) en oordopjes op de kamers. Geluid van buitenuit is goed gedempt, vanop de gang minder. Bar en ontbijtruimte verzorgd.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Annick-depapillon
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Dimitrio VIRONE, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Beste Annick,

Heel erg bedankt voor uw review, wat fijn dat u tevreden was over de inrichting en netheid van uw kamer. Fijn ook dat u onze parking en oordopjes kon waarderen en dat u tevreden was over de bar en ontbijtruimte. Wat jammer echter dat u wat last had van geluid op de gang. We vragen al onze gasten nochtans om de rust van de anderen te respecteren, al hebben we dit natuurlijk niet helemaal in de hand. Toch willen we ons excuseren en hopen we dat u toch een goede nachtrust had.

Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Dimitrio VIRONE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2019

Geen tapijt in de kamers zou beter zijn. Tijdens de nacht lawaai van andere gasten.
Dicht bij metro. Spijtig dat er nog steeds zo veel werken in de buurt zijn. Vriendelijk personeel en steeds bereid om te helpen.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Navigate68555921306
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Dimitrio VIRONE, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Beste gast,
Hartelijk dank dat u de tijd nam om een beoordeling te schrijven.

We zijn heel erg blij dat u zo tevreden was met de hulpvaardige, vriendelijke bediening van ons team.
De tapijten op de kamer worden telkens grondig gereinigd, u hoeft zich daar dus geen zorgen over te maken. Jammer dat andere gasten uw nachtrust verstoord hebben. We hopen dat u toch goed heeft kunnen slapen en ze u niet teveel gestoord hebben. Indien het toch teveel zou zijn, aarzel dan niet om een andere kamer te vragen.

We kijken er alvast naar uit om een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen, hopelijk zonder luidruchtige buren!

Met vriendelijke groet,

Dimitrio VIRONE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel aan de balie.
Een propere en vernieuwde kamer.
Goede bedden en extra hoofdkussens op de kamer, de gordijnen verduisteren goed :-).
Meer moet dat niet zijn!
De volgende keer als we in Brussel zijn zullen we opnieuw komen.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank NikitaV229
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Beste NikitaV229,

Hartelijk bedankt voor de fijne recensie en mooie score! De tevredenheid van onze gasten is zeer belangrijk voor ons en het is dan ook erg leuk te mogen lezen dat alles naar wens was. We kijken er al naar uit u opnieuw te mogen ontvangen bij een volgend bezoek aan Brussel!

Met vriendelijke groeten

Dimitrio VIRONE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 september 2018

Bij de receptie slecht ter woord gestaan.De kamer die ons werd toegewezen was bij binnenkomst reeds bezet. Wij hebben toen een kamer gekregen waar niet voor is betaald.Bedden waren goed.Deur badkamer klemt.Wij hadden dit hotel geboekt omdat zoals staat omschreven op de website men hier ook op zaterdag kon dineren. In de folder, gelegen in de kamer, staat het tegenovergestelde. Men kan hier dus niet op zaterdag dineren.Vreemd dat men voor het parkeren moest betalen. Wij hadden tot 4.00 uur last van Chinese gasten en hebben tot die tijd bijna geen oog dichtgedaan.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank nankrom
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Gérant van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Beste gast,

We betreuren het dat uw verblijf niet geheel naar wens was.

Het klopt dat u bij ons 24 op 24 kunt eten, maar tijdens de week en buiten de openingsuren om is er een gelimiteerde kaart. Het zou echter mogelijk moeten zijn om op om het even welk moment bij ons te eten.

Graag horen we wat er precies is misgegaan: werd er u persoonlijk meegedeeld dat u niet kon dineren?

We nodigen u uit om ons management rechtstreeks te contacteren om te bekijken wat er precies is misgegaan.

Met vriendelijke groet,
Dimitrio VIRONE, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken