TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 juni 2019

Compacte, vernieuwde kamers, alles proper en netjes. Personeel vriendelijk, sommigen hebben het wat moeilijk met de Nederlandse taal. Pluspunt privé parking (tegen betaling) en oordopjes op de kamers. Geluid van buitenuit is goed gedempt, vanop de gang minder. Bar en ontbijtruimte verzorgd.

Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Dimitrio VIRONE, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Beste Annick,

Heel erg bedankt voor uw review, wat fijn dat u tevreden was over de inrichting en netheid van uw kamer. Fijn ook dat u onze parking en oordopjes kon waarderen en dat u tevreden was over de bar en ontbijtruimte. Wat jammer echter dat u wat last had van geluid op de gang. We vragen al onze gasten nochtans om de rust van de anderen te respecteren, al hebben we dit natuurlijk niet helemaal in de hand. Toch willen we ons excuseren en hopen we dat u toch een goede nachtrust had.

Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Beoordeeld op 8 mei 2019

Geen tapijt in de kamers zou beter zijn. Tijdens de nacht lawaai van andere gasten.
Dicht bij metro. Spijtig dat er nog steeds zo veel werken in de buurt zijn. Vriendelijk personeel en steeds bereid om te helpen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Dimitrio VIRONE, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Beste gast,
Hartelijk dank dat u de tijd nam om een beoordeling te schrijven.

We zijn heel erg blij dat u zo tevreden was met de hulpvaardige, vriendelijke bediening van ons team.
De tapijten op de kamer worden telkens grondig gereinigd, u hoeft zich daar dus geen zorgen over te maken. Jammer dat andere gasten uw nachtrust verstoord hebben. We hopen dat u toch goed heeft kunnen slapen en ze u niet teveel gestoord hebben. Indien het toch teveel zou zijn, aarzel dan niet om een andere kamer te vragen.

We kijken er alvast naar uit om een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen, hopelijk zonder luidruchtige buren!

Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel aan de balie.
Een propere en vernieuwde kamer.
Goede bedden en extra hoofdkussens op de kamer, de gordijnen verduisteren goed :-).
Meer moet dat niet zijn!
De volgende keer als we in Brussel zijn zullen we opnieuw komen.

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Beste NikitaV229,

Hartelijk bedankt voor de fijne recensie en mooie score! De tevredenheid van onze gasten is zeer belangrijk voor ons en het is dan ook erg leuk te mogen lezen dat alles naar wens was. We kijken er al naar uit u opnieuw te mogen ontvangen bij een volgend bezoek aan Brussel!

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 19 september 2018

Bij de receptie slecht ter woord gestaan.De kamer die ons werd toegewezen was bij binnenkomst reeds bezet. Wij hebben toen een kamer gekregen waar niet voor is betaald.Bedden waren goed.Deur badkamer klemt.Wij hadden dit hotel geboekt omdat zoals staat omschreven op de website men hier ook op zaterdag kon dineren. In de folder, gelegen in de kamer, staat het tegenovergestelde. Men kan hier dus niet op zaterdag dineren.Vreemd dat men voor het parkeren moest betalen. Wij hadden tot 4.00 uur last van Chinese gasten en hebben tot die tijd bijna geen oog dichtgedaan.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Gérant van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Beste gast,

We betreuren het dat uw verblijf niet geheel naar wens was.

Het klopt dat u bij ons 24 op 24 kunt eten, maar tijdens de week en buiten de openingsuren om is er een gelimiteerde kaart. Het zou echter mogelijk moeten zijn om op om het even welk moment bij ons te eten.

Graag horen we wat er precies is misgegaan: werd er u persoonlijk meegedeeld dat u niet kon dineren?

We nodigen u uit om ons management rechtstreeks te contacteren om te bekijken wat er precies is misgegaan.

Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

Prijs/ kwaliteit zeker in orde. Mooie eenvoudige kamer waar al het basic aan voorzieningen aanwezig is (inclusief airco). Late check-in was geen probleem. Uitgebreid ontbijt waarbij je zelf ook wafeltjes kan bakken, vers geperst sinaasappelsap ook voorzien naast voldoende beleg en verschillende soorten brood. We bleven maar 1 nacht na een evenement maar daarvoor was het zeker prima in orde.

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel-cmanager, General Manager van ibis Brussels Erasmus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Geachte gast, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Wat fijn dat alles naar wens is gebleken tijdens uw verblijf in het Ibis Brussels Erasmus hotel.

Bedankt voor het complimenteren van ons lekkere ontbijtbuffet.

Het zou ons verheugen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.