Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 11 augustus 2022

mooi verzorgde kamers die alle dagen grondig gepoest worden , eten in buffetvorm met voldoende afwisseling, mooi kind vriendelijk zwembad , strand met gereserveerde stoelen en parasol op 50 m
enig minpuntje parking , zeker kant zwembad aan de kleine kant waardoor het niet altijd eenvoudig parkeren is

Kamertip: kies zeker de optie balkon met zeezicht, achterzijde vinden wij toch iets minder van uitzicht
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 26 juli 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, ongekend.
Avond eten was niet heel uitgebreid maar van zeer hoge kwaliteit en smaak.
Ligging 20M van het strand en de lange boulevard voor de deur. Aanrader dit hotel.
Zwembad was mooie en elke namiddag kreeg je bij een drankje een kleine snack

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 4 juli 2022

In Hotel Oxygen Lifestyle kan je geheel onbezorgd vakantie vieren.
Het strand is op steenworpafstand van het heerlijke strand, waarvan de eerste 20-30 meter laag water.

De kamer was geweldig, rustig en wordt dagelijks schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. Alle extra's ( shampoo enz ) van prima kwaliteit.
Het bed was prima, heerlijk geslapen!

Het eten is heerlijk, verrassende smaken en combinaties. Voor de broodliefhebbers, er wordt hier zelf gebakken! Water en sapjes onbeperkt beschikbaar. Voor het eerst in een hotel gezien dat er een sapcentrifuge aanwezig is, incl. alle ingrediënten, voor de liefhebber van "gezonde sapjes".

Het personeel is super, over de hele breedte is zicht- en merkbaar dat service gerichtheid en klantvriendelijkheid speerpunten van dit hotel zijn, dat resulteert in een gemoedelijke ontspannen sfeer.

Bij aankomst en vertrek is er een gratis shuttle dienst beschikbaar.

Kamertip: Rekening mee houden dat zeezicht de kant is waar de zon opkomt
Datum van verblijf: juni 2022
Bedank 21.649.462.167
Beoordeeld op 1 juni 2022

Hoekkamer gekregen met twee terrassen zijdelings zeezicht en op de achterzijde van het hotel.
Kamers heel proper,badjas en badschoenen aanwezig,handdoeken werden dagelijks ververst.
Eten afwisselend 4 gangen menu, met telkens keuze uit 3 gerechten.
Personeel sprak italiaans en engels

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Een heel goed hotel gelegen direct aan het strand. Super lekker om te eten . Keuze genoeg uit de typische Italiaanse keuken.
Kamer zijn modern ingericht met alle comfort.
We hebben daar een leuke vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018