“Gezellige sfeer en heerlijk eten!”
Beoordeling van Accabbanna

Accabbanna
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Sant' Alessio Siculo
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza gegeten en vooraf de anti pasti met verschillende vlees en kaassoorten(echt een aanrader als voorgerecht!) het personeel is ontzettend vriendelijk en de sfeer is heel gezellig! Echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant had een heel gezellige tuin. We zijn er 2 keer gaan eten tijdens ons verblijf en hebben er telkens lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Datum van bezoek: september 2017
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Als voorgerecht hadden wij ansjovis, heerlijke combi met een frisdroge lokale wijn (Terre di Gratia Catarratto). Pizza's zijn er ook goed. Prima prijzen.

Datum van bezoek: september 2017
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, maar wat aan de dure kant. Wel gezellig maar geen zicht op de boulevard of zee. Er zijn veel betere plekken.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juni 2017 beoordeeld

Leuk restaurant in een zijstraatje. De ontvangst is goed in een mooi restaurant met een prachtige tuin. Heerlijke couscous gegeten met vis, zeer aan te raden. Ook de zwaardvis is de moeite waard. Lekkere prosecco en mooie wijntjes.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Accabbanna bekeken, bekeken ook

Santa Teresa di Riva, Province of Messina

Forza d'Agro, Province of Messina

Sant' Alessio Siculo, Province of Messina

In Accabbanna geweest? Deel je ervaringen!