Beoordeeld op 20 februari 2018

We hadden een super leuke ervaring in dit hotel, alleen toen we weggingen was er een hele heisa bij de slagboom. We hadden betaald alleen ons kaartje deed het niet, terwijl ze zagen dat wij het waren moesten we 2 x terug naar de receptie, wat zeer irritant was. Uiteindelijk hebben ze toch de slagboom opengedaan. Jammerrrr

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 12 juni 2017

Groot resort met alles wat er zou moeten zijn. Buffet kent weinig variatie en het vlees is te zout en afwisselend droog, dan wel rauw... personeel is service gericht. Resort is erg schoon.
Voor ons verblijf was er een 'DJ' maar volgens ons zonder enige ervaring...

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 juni 2017

Variatie en kwaliteit eten is onder de maat, kamers zijn ruim en comfortabel, zwembad is ruim met genoeg bedjes, maar opruimen en schoonhouden van de omgeving is vrij laks, meeste personeel is wel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
HotelBarceloResort, Director General van Barcelo Punta Umbria Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2017

Dear guest,

Firstly we would like to thank you for your opinion as well as for choosing us as your holiday hotel of choice.

We are glad to hear that you enjoyed our facilities, and we proudly thank you for your comments about our staff.

Concerning the cleanliness of our rooms and the quality and variety of our food services, we would like to inform you that your comments will be reviewed with the departments involved, in order to improve our services and better our guests satisfaction.

Hoping we have the opportunity to welcome you again soon.

Kind regards,

General Management

Beoordeeld op 31 augustus 2016

Mooi en schoon resort! Vier verschillende restaurants meer zeer gevarieerd eten. Mooie zwembaden en het strand is niet ver lopen. Voor onze kinderen van 2 en 4 was de lunch om 13:30 uur en de minidisco om 21:45 wel erg laat. Vroeg naar bed gaan lukte ook niet echt vanwege alle muziek en spelende kinderen buiten. Ging regelmatig tot na 24:00 uur door.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
HotelBarceloResort, Director General van Barcelo Punta Umbria Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016

Dear Guest,

Many thanks for your comments and stay in Barceló Punta Umbría Beach Resort!
We are happy to see you enjoyed our facilities and services.
We hope to see you soon!

Regards!!

Director General

Beoordeeld op 16 augustus 2016

Groot hotel, naar het stadje is het 40 minuten stappen en naar het strand ongeveer 15 minuten stappen. Familiehotel met ruime kamers, alles is goed onderhouden en proper. Aan het zwembad zijn er gelijk welk uur ligstoelen (ligstoelen zonder matras) vrij, niet vechten voor een plaatsje en reservatie van de stoelen word niet getolereerd, na een uur afwezigheid worden de handdoeken weggenomen. 10€ borg per strandhanddoek krijg je terug bij vertrek, wasbeurt kost 3€. Per kamer krijg je een shift en per dag een ander restaurant toegekend om te gaan eten. Het eten is lekker wel niet te warm, er is keuze genoeg. De restaurants zijn druk en zeer luiddruchtig. Alle frisdranken komen uit een automaat voor een frisdrank uit een flesje vragen ze aan all-inn gasten 50 cent. Om 24u stopt de all-in en de activiteiten. Bij het ontbijt zijn tal van pistolets en ontbijtkoeken maar slechts 1 soort brood wit om te roosteren. Het hotel is zijn geld waard en ideaal voir gezinnen met kleine kinderen minder geschikt voor koppels en jongeren.

Datum van verblijf: augustus 2016
HotelBarceloResort, Director General van Barcelo Punta Umbria Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Dear Guest,

Many thanks for your comments and stay in Barceló Punta Umbría Beach Resort!
We are happy to see you enjoyed our facilities and services.
We hope to see you soon!
Regards!!