Beoordeeld op 12 oktober 2017

Gewoon een fijn luxe hotel. Echt een prima keuze als je er eens een paar dagen helemaal uit wilt zijn. Er waren zelfs voldoende ligstoelen, wat vaak niet het geval is! De prijzen van wijn en bier waren heel redelijk

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 januari 2017

De kamer was iets minder modern dan je bij binnenkomst in het hotel zou vermoeden. Lekkere ruime kamer, iets verouderde badkamer, maar alles goed schoon en comfortabel. En vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Direccion_BPUMar, General Manager van Barcelo Punta Umbria Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2017

Geachte Klant,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons Hotel Barceló Punta Umbría Mar.
Tevens wil ik u bedanken voor uw feedback met betrekking tot ons ontbijtaanbod, daar het ons de mogelijkheid geeft om continu te blijven verbeteren. En onze gasten zodanig keer op een keer een onvergetelijk ervaring te kunnen bieden.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.
Pablo Espiño - General Manager

Beoordeeld op 13 november 2016

ruime kamers, goede locatie met eigen opgang aan het strand.
Jammer dat de fitness niet al 's ochtends vroeg open is.
De servicegerichtheid van de dames van de wellness kan beter, ze laten je voor een dichte deur staan met een vraag en roepen vanachter hun bureau e.e.a. waaruit we later begrepen dat de openingstijden van de fitness gelijk zijn als aan de wellness.
Verder een prima verblijf om te ontspannen!!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 20 maart 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel op een toplocatie aan de Costa de la Luz. Aan rand van een natuurpark (duinen).
Je kan het strand bereiken via een loopbrug.

De gasten in het hotel zijn voornamelijk Spanjaarden en Engelsen.

Hotel ligt wel afgelegen, dus het is best om een huurwagen te hebben.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 11 november 2015 via mobiele applicatie

Het is wat je mag verwachten van Barcelo.wij waren er in Nov,Heerlijk.
Weet niet of wij er ook in de zomer zouden willen zitten.je kan vanaf je kamer heerlijk genieten van de zonsondergang .
Maar deze keer hebben wij genoten.
..............

Datum van verblijf: november 2015
Direccion_BPUMar, Guest Experience Manager van Barcelo Punta Umbria Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2015

Dear Ac7889;

First of all, thank you very much for the time spent sharing your experience with us in Punta Umbria.

I am so glad to know that you have been enjoying of our beautiful sunsets from your room.

It will be a pleasure see you again in our Hotel,

Best Regards,

Guest Experience Manager