“Aangename setting in Oudenaarde”
Beoordeling van De Jachthaven

De Jachthaven
Geclassificeerd als nr. 4 van 70 Restaurants in Oudenaarde
13 februari 2019 beoordeeld

Heel leuk op je aperitief op het dek in de zon te kunnen nuttugen. Het eten is ook heel lekker. Binnen in het schip is het heel gezellig tafelen.

Datum van bezoek: september 2018

6 januari 2019 beoordeeld

Een aanrader in Oudenaarde, we hebben lekker gegeten, bediening was uitstekend in een mooi kader en omgeving

Datum van bezoek: januari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele keren geweest en elke keer super ervaring gehad! Goede bedieding, lekker & vers eten en de cote a l’os vind je nergens beter!

Datum van bezoek: december 2018
5 oktober 2018 beoordeeld

Wij hebben voor de menu gekozen die prijs/kwaliteit heel lekker was. Wat me wel was opgevallen dat er €30 werd gevraagd voor mosselen wat toch heel prijzig is. Het is een aangenaam kader en vriendelijke bediening. De aperitieven vonden wij ook te duur.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het onverwachts lunch komen eten .
Zeer vlotte bediening. Lekker en voldoende gegeten. Mooie en rustige omgeving. Genieten !

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Jachthaven bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In De Jachthaven geweest? Deel je ervaringen!