“Lekker gegeten, attente bediening”
Beoordeling van De Jachthaven

De Jachthaven
Geclassificeerd als nr. 2 van 65 Restaurants in Oudenaarde
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het onverwachts lunch komen eten .
Zeer vlotte bediening. Lekker en voldoende gegeten. Mooie en rustige omgeving. Genieten !

19 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten met twee stellen. Begonnen bij zonsondergang op het dek maar toch (kou) nar binnen verhuisd. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht, die overigens beide de moeite waard waren, zat te veel tijd. De bediening had (veel) vlotter gekund. Wellicht is een tweede (of derde) kok een idee?

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst, lekker suggesties, kregen aangepast menu, lekker menu, aanrader, mooi uitzicht

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons laatste bezoek helemaal niet tevreden. Koude cote à l'os en opgewarmde rest van bearnaise saus.
De hygiëne liet ook te wensen over

Nathalie V, Eigenaar van De Jachthaven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

Beste, wij proberen voor elke klant te zorgen dat het eten en de algemene ervaring positief is, het spijt me te horen dat u niet tevreden was. Naast alle positieve beoordelingen, weten wij dat Hey heel soms ook eens kan mislopen. Indien u hier op het moment zelf iets van zegt, dan maken wij graag gewoon het eten opnieuw voor u of kunnen we het oplossen, achteraf is dit natuurlijk moeilijk. Er wordt aan elke tafel gevraagd of alles naar wens is, net omdat wij tijdig zouden kunnen ingrijpen als er iets niet Ok is voor de klant. Wat de hygiene betreft, daar zien wij enorm op toe dat alles elke dag proper is, kan u mij dit punt in detail toelichten via info@dejachthaven.be en dan bekijk ik dit graag verder met u.

6 juli 2018 beoordeeld

heel lekker, verzorgd, en tof op het water.Vriendelijke bediening
de scampi was een aanrader, heel lekker!

Reizigers die De Jachthaven bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In De Jachthaven geweest? Deel je ervaringen!