“Mooi concept en heel lekker”
Beoordeling van Eat@12

Eat@12
Geclassificeerd als nr. 1 van 151 Restaurants in Oudenaarde
Prijsklasse: € 18 - € 33
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dag op voorhand eenvoudig gereserveerd via de site. Ter plaatse goed ontvangen. Mooie tafel, vlotte bediening en zeer lekker eten. Dagsoep en 2 hoofdgerechten van de kaart waren allemaal prima in orde. Eerste bezoek maar zeker niet het laatste. Fan van het concept!

Datum van bezoek: juni 2024

21 maart 2024 beoordeeld

We hebben een heel lekkere dagschotel gegeten..verrassend mooi gepresenteerd en top van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2024
10 maart 2024 beoordeeld

Wat een gezellig verjaardagsfeestje met de familie is uitgedraaid op een fantastische belevenis. Over de bediening, de gerechten en de hulpvaardigheid voor mijn ouders (beide 90’ers) was iedeeen lovend enthousiast. Een plek die we iedereen kunnen aanraden! 👍👍

Datum van bezoek: maart 2024
10 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de 1e keer dat we hier kwamen en zijn aangenaam verrast over jullie gastvrijheid, service en kwaliteit. Warm aan te bevelen

Datum van bezoek: februari 2024
28 oktober 2023 beoordeeld

Lekker, huiselijk, goede bediening! Eerst foodsharing gegeten en daarna geitenkaas met julienne van warme groentjes. Heel origineel! Ik kom terug! Een dikke pluim!

Datum van bezoek: oktober 2023

Reizigers die Eat@12 bekeken, bekeken ook

Edelare, Oost-Vlaanderen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Eat@12 geweest? Deel je ervaringen!