“Lekkere lunch..”

Eat@12
Geclassificeerd als nr. 1 van 151 Restaurants in Oudenaarde
Prijsklasse: € 18 - € 33
21 maart 2024 beoordeeld

We hebben een heel lekkere dagschotel gegeten..verrassend mooi gepresenteerd en top van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2024

10 maart 2024 beoordeeld

Wat een gezellig verjaardagsfeestje met de familie is uitgedraaid op een fantastische belevenis. Over de bediening, de gerechten en de hulpvaardigheid voor mijn ouders (beide 90’ers) was iedeeen lovend enthousiast. Een plek die we iedereen kunnen aanraden! 👍👍

Datum van bezoek: maart 2024
10 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was de 1e keer dat we hier kwamen en zijn aangenaam verrast over jullie gastvrijheid, service en kwaliteit. Warm aan te bevelen

Datum van bezoek: februari 2024
28 oktober 2023 beoordeeld

Lekker, huiselijk, goede bediening! Eerst foodsharing gegeten en daarna geitenkaas met julienne van warme groentjes. Heel origineel! Ik kom terug! Een dikke pluim!

Datum van bezoek: oktober 2023
18 oktober 2023 beoordeeld

We kwamen hier voor het eerst en hadden vooraf gereserveerd. We werden zeer vriendelijk en voorkomend ontvangen. Het interieur is vrij strak, modern, maar heeft tegelijkertijd een huiselijke toets. Zoals we gevraagd hadden kregen we een rustig gesitueerd tafeltje toegewezen. Het was er gezellig vertoeven.
De menukaart was eerder beperkt, maar bood voor ons meer dan genoeg keuze. We kozen een voor- en een hoofdgerecht. De gerechten waren zeer smaakvol, duidelijk met zorg bereid en aangenaam gepresenteerd. De porties waren ruim bemeten.
De mensen die de bediening aan tafel verzorgden deden dat een correcte wijze, waren allen zeer vriendelijk en bijzonder attent.
Alles samen voor ons meer dan een goede reden om nog terug te komen.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

Reizigers die Eat@12 bekeken, bekeken ook

Edelare, Oost-Vlaanderen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Eat@12 geweest? Deel je ervaringen!