“Fantastische keuken, alles vers, vlotte en vriendelijke bediening Een echte aanrader ”
Beoordeling van Eat@12

Eat@12
Geclassificeerd als nr. 1 van 69 Restaurants in Oudenaarde
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische keuken, alles vers, vlotte en vriendelijke bediening Een echte aanrader Zondag gesloten, spijtig

Datum van bezoek: maart 2019

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uniek concept, lekker gegeten. Vlotte bediening, ideaal voor wie weinig tijd te verliezen heeft.
Ligging iets minder, weinig parkeermogelijkheden.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

precies zoals we verwachtten. alles was lekker, vriendelijk, aangename omgeving, correct. wij komen terug!

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede keuken ,en een vriendelijke bediening ,ik raad het zeker aan voor mijn vrienden ,ideaal voor families en andere feestjes ,top

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De dagschotels zijn gevarieerd en super lekker klaargemaakt. Ook de bediening is professioneel en zeer vriendelijk. Je zit er ook in een tof kader. Er is zelfs een tafel met volledige inkijk in de keuken en een afzonderlijk zaaltje. Top !!!!

Reizigers die Eat@12 bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Eat@12 geweest? Deel je ervaringen!