“Een goeie keuze”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 30 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Sushi, Chinees, Japans, Thais
4 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestellen regelmatig eens bij Sushi City en zijn heel tevreden. Altijd snel geleverd en heel vriendelijk. Je hebt heel veel keuze uit verschillende soorten sushi, soms met verrassende ingredienten. Over het algemeen is het wel vaak met zalm. Maar ik sta er soms van versteld hoe snel ze een bestelling met veel verschillende soorten sushi leveren.

Datum van bezoek: maart 2023

9 augustus 2021 beoordeeld

Teleurgesteld: versheid en smaak van de sushi kon beter en van klantvriendelijkheid hebben ze nog niet gehoord...

Datum van bezoek: juni 2021
14 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere sushi wel zeer lang wachten soms voor afhaling tijdens lockdown. Ze zijn nogal onderbemand. Beste sushi in de streek dus wel wachten waard. 40min gewacht...

Datum van bezoek: november 2020
18 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste en lekkerste sushi. Super vriendelijk ontvangst. Gezellig zitten binnen of op terras buiten op de markt van Oudenaarde. Afhaal ook mogelijk.

Datum van bezoek: december 2019
17 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de corona maatregelen om 19:30u een bestelling geplaatst. Deze zou klaar zijn om 21:00u.
Bij het afhalen bleek er nog een rij van 10 mensen voor ons te staan die ook op hun bestelling moesten wachten.
Na 50min wachten op een bestelling konden we eindelijk eten.
ONS ZIEN ZE HIER NOOIT MEER TERUG!!!!

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Sushi Oudenaarde bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Oudenaarde geweest? Deel je ervaringen!