“Tijdens de corona maatregelen”
Beoordeling van Sushi Oudenaarde

Sushi Oudenaarde
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 23 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Sushi, Chinees, Japans, Thais
17 april 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de corona maatregelen om 19:30u een bestelling geplaatst. Deze zou klaar zijn om 21:00u.
Bij het afhalen bleek er nog een rij van 10 mensen voor ons te staan die ook op hun bestelling moesten wachten.
Na 50min wachten op een bestelling konden we eindelijk eten.
ONS ZIEN ZE HIER NOOIT MEER TERUG!!!!

Datum van bezoek: april 2020

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde de combi fusion. 20 porties heerlijk en smaakvol voedsel. Het restaurant ziet er een beetje triestig uit, binnenruimte met een venster ad voorkant. Tafel en tafeldekking ok. Bediening is een ramp, er waren maar 3 klanten aanwezig, je moet hemel en aarde bewegen om te bestellen/iets extra te vragen/te betalen :-(

Datum van bezoek: mei 2019
28 maart 2019 beoordeeld

Al bij al wel lekker gegeten, maar de zaak is zeer saai ingericht en de bediening liet wat te wensen over.

Datum van bezoek: maart 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Alhoewel hij niet 100% Sushi minded is, zij wel, is het hier zeer leuk vertoeven. De andere schotels buiten Sushi zijn lekker. Kleine "kritiek", het mag wel wat meer zijn...

Datum van bezoek: april 2018
6 november 2018 beoordeeld

Een nogal vlugge bediening, niettegenstaande de vele afhaalbestellingen. Leuk uitzicht op de markt. Zelfs terrasje.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sushi Oudenaarde bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Oudenaarde geweest? Deel je ervaringen!