“Eten uitstekend”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 23 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Sushi, Chinees, Japans, Thais
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik bestelde de combi fusion. 20 porties heerlijk en smaakvol voedsel. Het restaurant ziet er een beetje triestig uit, binnenruimte met een venster ad voorkant. Tafel en tafeldekking ok. Bediening is een ramp, er waren maar 3 klanten aanwezig, je moet hemel en aarde bewegen om te bestellen/iets extra te vragen/te betalen :-(

Datum van bezoek: mei 2019

28 maart 2019 beoordeeld

Al bij al wel lekker gegeten, maar de zaak is zeer saai ingericht en de bediening liet wat te wensen over.

Datum van bezoek: maart 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Alhoewel hij niet 100% Sushi minded is, zij wel, is het hier zeer leuk vertoeven. De andere schotels buiten Sushi zijn lekker. Kleine "kritiek", het mag wel wat meer zijn...

Datum van bezoek: april 2018
6 november 2018 beoordeeld

Een nogal vlugge bediening, niettegenstaande de vele afhaalbestellingen. Leuk uitzicht op de markt. Zelfs terrasje.

Datum van bezoek: juli 2018
5 november 2018 beoordeeld

Zeer lekkere sushi. Ik heb er nog geen gewone schotel gegeten. Telkens ben ik dat van plan maar ga steeds terug naar sushi. Zeer gevarieerde sushi boot maar de rolletjes waren iets te weinig samen gerold zodat ze makkelijk los kwamen. Tamelijk prijzig.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Sushi Oudenaarde bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Oudenaarde geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.