“Lekker, verrassend maar tamelijk prijzig”
Beoordeling van Sushi Oudenaarde

Sushi Oudenaarde
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 29 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Sushi, Chinees, Japans, Thais
5 november 2018 beoordeeld

Zeer lekkere sushi. Ik heb er nog geen gewone schotel gegeten. Telkens ben ik dat van plan maar ga steeds terug naar sushi. Zeer gevarieerde sushi boot maar de rolletjes waren iets te weinig samen gerold zodat ze makkelijk los kwamen. Tamelijk prijzig.

Datum van bezoek: november 2018

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend zowel wat betreft service als eten
Zeer vriendelijke bediening en fantastisch eten
Prijs/kwaliteit : uitstekend
Aanrader als je in de buurt bent

Datum van bezoek: juni 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vriendelijke bediening!
Sushi is lekker en vers. De fusion schotels zijn een aanrader! Originele combinaties en goeie mix tussen gewone en gefrituurde rolls!

Datum van bezoek: april 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi is zeer vers.
Door de verschillende smaakcombinaties van warm en koud, gefrituurd en rauw geraak je de smaak nooit beu 😋
Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: november 2017
25 februari 2018 beoordeeld

Wij hadden besloten om na verschillende keren naar Nederename sushi te gaan afhalen om eens naar de Markt in Oudenaarde te gaan. De kwantiteit was minder en de prijs was meer. Wel hier en daar aangename verrassingen tussen de sushi-rolls. De sashimi van tonijn was helemaal beneden peil terwijl bij de nigiri wel zeer smakelijke tonijn werd gebruikt. Neen, voor mij zal de volgende keer weer Nederename aan de beurt zijn!!!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Sushi Oudenaarde bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Oudenaarde geweest? Deel je ervaringen!