“Aangenaam verrast!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 30 van 151 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Sushi, Chinees, Japans, Thais
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vriendelijke bediening!
Sushi is lekker en vers. De fusion schotels zijn een aanrader! Originele combinaties en goeie mix tussen gewone en gefrituurde rolls!

Datum van bezoek: april 2018

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi is zeer vers.
Door de verschillende smaakcombinaties van warm en koud, gefrituurd en rauw geraak je de smaak nooit beu 😋
Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: november 2017
25 februari 2018 beoordeeld

Wij hadden besloten om na verschillende keren naar Nederename sushi te gaan afhalen om eens naar de Markt in Oudenaarde te gaan. De kwantiteit was minder en de prijs was meer. Wel hier en daar aangename verrassingen tussen de sushi-rolls. De sashimi van tonijn was helemaal beneden peil terwijl bij de nigiri wel zeer smakelijke tonijn werd gebruikt. Neen, voor mij zal de volgende keer weer Nederename aan de beurt zijn!!!

Datum van bezoek: februari 2018
19 september 2017 beoordeeld

Beste sushi ooit gegeten. We nemen steeds de "Combi Fusion". Onovertroffen lekker! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen voor het eerst sushi afhalen. We kozen voor de fusion combo van 85 stuks. Ik belde en na 15 minuten mocht ik er al om gaan. Toen ik toe kwam waren ze nog even bezig; alles is dus heel vers bereid! We werden heel vriendelijk onthaald. De sushi zag er heel mooi uit, echt kunstwerkjes. Ze maken er absoluut hun werk van. Het was ook heel erg lekker, veel verrassende smaken. Wij gaan zeker eens op zondagmiddag voor het buffet!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Sushi Oudenaarde bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Oudenaarde geweest? Deel je ervaringen!