“Over het algemeen lekker maar prijzig-afgehaald”
Beoordeling van Sushi Oudenaarde

Sushi Oudenaarde
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 30 van 151 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Sushi, Chinees, Japans, Thais
25 februari 2018 beoordeeld

Wij hadden besloten om na verschillende keren naar Nederename sushi te gaan afhalen om eens naar de Markt in Oudenaarde te gaan. De kwantiteit was minder en de prijs was meer. Wel hier en daar aangename verrassingen tussen de sushi-rolls. De sashimi van tonijn was helemaal beneden peil terwijl bij de nigiri wel zeer smakelijke tonijn werd gebruikt. Neen, voor mij zal de volgende keer weer Nederename aan de beurt zijn!!!

Datum van bezoek: februari 2018

19 september 2017 beoordeeld

Beste sushi ooit gegeten. We nemen steeds de "Combi Fusion". Onovertroffen lekker! Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen voor het eerst sushi afhalen. We kozen voor de fusion combo van 85 stuks. Ik belde en na 15 minuten mocht ik er al om gaan. Toen ik toe kwam waren ze nog even bezig; alles is dus heel vers bereid! We werden heel vriendelijk onthaald. De sushi zag er heel mooi uit, echt kunstwerkjes. Ze maken er absoluut hun werk van. Het was ook heel erg lekker, veel verrassende smaken. Wij gaan zeker eens op zondagmiddag voor het buffet!

Datum van bezoek: september 2017
6 september 2017 beoordeeld

Super lekkere sushi geserveerd op een speciale manier. Wordt niet voorzien van Westers bestek maar van stokjes of je eet de sushi uit de hand.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Indiase curry scampi was super lekker. De bediening was zeer vriendelijk. We zaten op het terras. Je kon ook proeven dat alles vers was. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Sushi Oudenaarde bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Oudenaarde geweest? Deel je ervaringen!