“heel lekkere ervaring”

Taste & Flavor
Geclassificeerd als nr. 4 van 64 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Thais
7 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekker eten en zéér vriendelijke bediening. Correcte naleving van de hygieneregels ivm covid !
We komen zeker terug !
Rudy & Dorine .

Datum van bezoek: juli 2020

14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk intiem restaurant, met niet al te uitgebreide kaart en lekker eten. Lekkere kabeljauw als fingerfood en daarna de thaise curry met kip, echt een aanrader. Over de bediening niets dan lof, snel en attent. Wij komen er graag nog eens terug

Datum van bezoek: februari 2020
22 december 2019 beoordeeld

Ik ben hier nu al een aantal keer komen eten en wat mij heel erg opvalt is dat de bediening enkel vriendelijk is als ik met mijn ouders kom. Als ik hier met leeftijdsgenoten kom eten (ik ben 21), is de bediening nogal koel en worden we zowat 'buitengestoken', ookal hebben we nog zin in koffie. Geen idee waarom, wij geven evenveel uit als andere mensen. Het eten is oké maar niet zoals een authentieke thai, het is meer verwesterd. Maar wel lekker!

Datum van bezoek: oktober 2019
11 oktober 2019 beoordeeld

Aan de buitenkant kan je niet vermoeden welke gezelligheid hier binnen heerst.
Zeer vriendelijke, spontane ontvangst en dito bediening. Heerlijk Thais eten in een prachtig gezellig kader met zicht op de open keuken. Alle tafeltjes waren gereserveerd en het was een komen en gaan van mensen die kwamen afhalen terwijl ook de telefoon niet stil stond, zegt genoeg...

Datum van bezoek: oktober 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, eerlijke keuken en heel erg goede bediening! Prijs kwaliteit zeker goed! Hier gaan we graag terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Taste & Flavor bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Taste & Flavor geweest? Deel je ervaringen!