Leg de laagste prijs van deze websites vast
Orbitz.com
Beoordeeld op 11 april 2022 via mobiele applicatie

De kamers waren netjes en voldoende ruim. Niets op aan te merken. Qua ontbijt was er zeker voldoende keuze. Het was eigenlijk een Americana Breakfast. Je moest soms wel geduld hebben want het bijvullen verliep erg stroef. En ook was er te weinig personeel om te tafels af te ruimen. Maar al bij al een heel goed hotel met een goede ligging.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Perfect gelegen aan de rand van het gezellige centrum van Oudenaarde en aan de Schelde. Ruime parkeergelegenheid voor de deur. Vriendelijke ontvangst en het hele hotel ademt de vriendelijke sfeer van 'de koers', zoals De Ronde nergens in het leuke stadje ver weg is. Door de ligging ook gemakkelijk bereikbaar en daarmee een goede uitvalsbasis om de Vlaamse Ardennen te ontdekken. Begrijpelijk dus dat veel wielrenners het hotel kiezen.

Kamertip: Even checken wanneer de Ronde van Vlaanderen is. In dat weekend wil je er misschien niet verblijven; of juist wel natuurlijk.
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, General Manager van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Beste gast,
We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

Wat leuk dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de centrale ligging van het hotel en de klantvriendelijkheid van ons personeel.

Met warme groeten,

Steven Vandevelde
General Manager

Beoordeeld op 10 november 2021

Goed gelegen aan autostrade met makkelijke parking.
Mooie kamer en badkamer ,rustige kamer zelfs aan de voorkant.
super ontbijt en een warm onthaal door de staf.
Meer hoeft het niet te zijn.dit was top!

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Directeur général van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2021

Beste Monik,
We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

Het verheugt ons dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u helemaal tevreden was met uw kamer en het uitgebreid ontbijt.

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 oktober 2021

Een no nonsense hotel vlakbij centrum. Je kan er goed slapen, alles proper voor niet te veel geld. Ontbijt in orde. Starbucks gaf wat overlast wanneer wij aankwamen, echter was tijdelijk. Kijk wel zeker voor kamer uitgeven op binneplein. Straat lawaai en trein vlakbij geven wel wat hinder, zeker wanneer je met raam open wil slapen.
Parking onbeperkt en gratis voor het hotel.

Kamertip: geen kamer aan straatkant nemen vanwege lawaai
Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Pascal,
We danken u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat het ontbijt jullie heeft gesmaakt en dat jullie tevreden waren over onze centrale locatie. Wel jammer dat jullie last hadden van het verkeer. We hebben ook stillere kamers aan de tuinkant van het gebouw, dus aarzel de volgende keer zeker niet om jullie voorkeur door te geven!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 29 oktober 2021

Dit hotel ligt rustig aan de rand van het centrum, ideaal gelegen aan een parking.
Ze hebben ook een ruime fietsenberging!
We verbleven hier 2 nachten, 1 keer liep het ontbijt helemaal in de soep, de andere keer was er minder volk in het hotel en was het veel aangenamen om te ontbijten.
Wij hadden een mooie kamer met een lounge kerkertje met uitzicht over het binnenpleintje.

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Vera,
Bedankt voor uw review.

Leuk dat jullie hebben kunnen genieten van onze centrale ligging en ruime fietsenberging. Onze oprechte excuses voor de drukte bij het ontbijt. Spijtig dat de organisatie van het ontbijt niet geheel naar wens was. Vanwege covid-19 zijn wij onderworpen aan protocollen waardoor het ontbijt een andere vorm heeft gekregen. We noteren uw opmerking en zullen proberen om het vlotter te laten verlopen. Het doet ons veel plezier dat jullie tevreden waren over uw jullie kamer.

Met vriendelijke groeten,