Beoordeeld op 4 augustus 2019

Het hotel is perfect gelegen in Oudenaarde. Heel gemakkelijk te bereiken en zeer ruime gratis parking voor de deur.
Kamer was zeer netjes, met alle nodige voorzieningen. Leuk met de rituals producten. Wat aan de kleine kant, maar je bent er toch vooral om niet in de kamer te blijven zitten :-)
Immers ideaal gelegen om de Vlaamse Ardennen te gaan verkennen per fiets of, in ons geval, door wandelingen in de buurt (eentje van 10km in Zwalm en eentje van 16,5 in Schorisse, beide op kwartiertje rijden - routes via tov.be).
Ontbijt was ruim voldoende, veel keuzemogelijkheid en heel lekker. Jammer dat het geen vers fruitsap was. Wel vers roerei.
We hebben 1x geluncht in Bar del Mondo van het hotel, gevarieerde keuze en vriendelijke bediening, maar niet speciaal. Voor de caesar salad zou gewerkt mogen worden met andere verse sla, de ijsbergsla was al een beetje verkleurd.
Heel vriendelijk personeel, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel-cmanager, Bart Speleers, General Manager van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste Nelegoderis,
Hartelijk dank voor je beoordeling.

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons had en dat de locatie en de kamer hiertoe hebben kunnen bijdragen.
Uw opmerkingen met betrekking tot het restaurant zullen we zeker opnemen.

Hartelijk bedankt voor uw compliment naar ons team toe, een dergelijke waardering doet altijd enorm veel deugd!

We kijken er naar uit u nogmaals te mogen ontvangen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 juli 2019

Fijn hotel . Super vriendelijk personeel . Mooie ruime kamer voor 3 met keuken , tafel stoelen 2 ruime bedden .Alles heel netjes en verzorgd ook de koffie en thee is best leuk.Leuke producten in de badkamer alleen goed aanvullen .
Ontbijt was perfect, alleen een uitnodigende gedekte tafel met eventueel tas , bordje en servetjes s morgens zou het af maken.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de schelde , schitterend
Datum van verblijf: juli 2019
Hotel-cmanager, Bart Speleers, General Manager van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beste Betty,
Leuk dat u even de tijd nam om deze perfecte score met ons te delen.

We danken u van harte voor deze mooie woorden en vinden het heel fijn dat we hebben bijdragen tot een geslaagd verblijf in Oudenaarde. Uw opmerkingen worden genoteerd om onze service te blijven verbeteren.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 6 juli 2019

Voortreffelijk gesitueerd. Je loopt het hotel uit zo het centrum in. Prijsniveau van de restaurants in het centrum is Belgisch hoog en heeft in een dubbele betekenis 'weinig om het lijf'. Wellicht kan je beter in het hotel wat snacken. Ontbijt was in ons geval inclusief. Zeer volledig. Kamer smaakvol. Bed uitstekend. Geen voorbij razend verkeer. Gebruik gemaakt van de hotel garage. Niet duur. De concepteuren van het hotel zijn slim.

Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Bart Speleers, General Manager van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Beste Gerard,
hartelijk bedankt voor uw positieve feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u tevreden was over uw kamer, met comfortabel bed. Wat fijn dat we u ook met onze ligging konden bekoren en u daardoor een leuk bezoek aan het centrum achter de rug heeft. We hopen dat u de dagen goed hebt kunnen beginnen met ons lekkere ontbijt!

Hopelijk mogen we u spoedig nogmaals verwelkomen.

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk onthaal, kraaknette kamer met super goede bedden, minibar, koffiefaciliteit, televisie, badkamer met producten van rituals, ontspannen sfeer in de bar, heerlijk diner met super service gehad, ook een zeer fijn ontbijt, echt alles aanwezig, we komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Bart Speleers, General Manager van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Beste Marion,

Wat een mooie score! Bedankt daarvoor!

We zijn verheugd dat u tevreden was over het onthaal, de nette kamer, comfortabele bedden en vele faciliteiten in de kamer. Leuk dat u ook genoten heeft van de ritualsproducten en dat de gezellige sfeer in de bar u beviel.

We kijken er zeker en vast ook naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 19 februari 2019 via mobiele applicatie

Proper modern hotel. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Prachtige maar ook gezellige omgeving. De oude gebouwen in de stad zijn gerenoveerd en doen nu dienst als tavernes. De omgeving is ook ideaal om te wandelen en fietsen. Langs de schelde of het groene glooiende landschap.

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, Bart Speleers, General Manager van Leopold Hotel Oudenaarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2019

Beste gast, Hartelijk dank voor uw entousiaste feedback.

Het verheugt ons dat uw verblijf bij ons helemaal naar wens was en dat u in het bijzonder genoten heeft van onze gezellige omgeving. Ons hotel is inderdaad een ideale uitvalsbasis voor een leuke wandeling in onze prachtige stad of langs de Schelde. Fijn dat u ook de netheid van ons hotel en ons uitgebreid ontbijt als grote pluspunten aanhaalt. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Oudenaarde.

Met warme groeten,