Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

We hadden grote kamer aan de voorkant met uitzicht op de markt. De kamer was zeer gehorig zowel lawaai van buiten als snurkende bovenburen. De matrassen waren veel te hard, je voelt de veren door de matras. Het licht op de kamer is veel te weinig. Een flesje water op de kamer hadden we op zijn minst verwacht daar de beloofde drankautomaat op de 1e verdieping ontbrak. Het ontbijt is de 18 euro niet waard. Goed voor een nachtje maar ook niet langer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Het restaurant is van goede kwaliteit en is een bekende naam in Oudenaarde. Hebben een leuk terras en een uitstekende bediening. De lunch was lekker voor een democratische prijs. De garnaalkroketten als voorgerecht zijn vrij duur (20€).

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Nette kamer, nette ontbijtruimte, nette bediening. Vloerbedekking gangen mag vernieuwd, maar alles is zeker schoon. Je moet wel op Spaans harde matrassen kunnen slapen. De meeste kamers kijken uit op de leuke markt . Het ontbijt is zonder meer goed en uitgebreid. We waren wat toiletspullen vergeten, maar waren niet bereid deze aan ons na te sturen. Beetje domper na een verblijf van gezelschap en 9 kamers...

Kamertip: Vraag kamer met uitzicht op de historische markt
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 27 juni 2018

Prettige rustige zorgzame bediening
Voortreffelijk ontbijt . Prima bed. Ondanks het jaarlijkse bierfeest op de markt waarvoor de gerant mij keurig tevoren waarschuwde prima geslapen.
De locatie aan de markt biedt mogelijkheid de oude stad lopend te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 22 april 2017

Hier overnacht tijden de ronde van Vlaanderen. Heel mooi en rsutig hotel midden op de markt. Goede snelle service en goede en schonen en stille kamers. De kamer is groot en voorzien van alle gemakken, aanrader!

Datum van verblijf: april 2017