“Gezellige Italiaanse sfeer”

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 6 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
3 weken geleden beoordeeld

Bij het binnenkomen voelt het aan alsof je in Italië bent. Je wordt meteen hartelijk verwelkomd. Iedereen is super vriendelijk. Er hangt een losse, gezellige sfeer.
De pizzaiolo maakt overheerlijke pizzas. Je kan hem aan het werk zien vooraan in de zaak aan het raam. Daar hou ik van 😊
Je kan ook afhalen.
We komen hier graag en raden dit restaurant met enthousiasme aan 🍴🥰

Datum van bezoek: mei 2024

1 mei 2024 beoordeeld

Echte Italiaan met de gezellige typische drukte van Italianen. Gezellige sfeer, vlotte bediening, de baas die loopt te foeteren en commanderen, echt zoals je je in het Zuiden zou kunnen voorstellen. Voortreffelijke pizza met lekkere bodem en lekker grote glazen wijn. De drukte neem je erbij, zegt ook genoeg over de hoeveelheid klanten die hier binnenvallen. Wij zijn overtuigd na tegenvallende ervaring bij andere "grote" Italiaan in Oudenaarde..

Datum van bezoek: mei 2024
9 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de wijn was super!
Alles super vers en heel snel bediend.
De eetzaal is wel luidruchtig maar komt ook door de hoge bezettingsgraad. Wat ook aantoont dat het kwalitatief eten is.

Datum van bezoek: maart 2024
19 november 2023 beoordeeld

Gisterenmiddag gaan lunchen. Heel vriendelijke en gastvrije ontvangst.
Ik had de entrecote met gorgonzola en pasta en de rest van de familie hadden een overheerlijke pasta met verse ingrediënten, mooi warm geserveerd in een prachtig pastakom. Mijn vlees was schitterend gebakken en ik had de beste gorgonzolasaus ooit. Als ik in de omgeving ben, gaan we zeker en vast terug. Een echte aanrader. Top. Perfectie.

Datum van bezoek: november 2023
3 november 2023 beoordeeld

hartelijk onthaal, vriendelijke bediening, royale porties van heel lekkere gerechten, gebaseerd op kraakverse basisprodukten!
Hier komen wij graag terug !

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!