“Super”

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 5 van 151 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
9 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de wijn was super!
Alles super vers en heel snel bediend.
De eetzaal is wel luidruchtig maar komt ook door de hoge bezettingsgraad. Wat ook aantoont dat het kwalitatief eten is.

Datum van bezoek: maart 2024

19 november 2023 beoordeeld

Gisterenmiddag gaan lunchen. Heel vriendelijke en gastvrije ontvangst.
Ik had de entrecote met gorgonzola en pasta en de rest van de familie hadden een overheerlijke pasta met verse ingrediënten, mooi warm geserveerd in een prachtig pastakom. Mijn vlees was schitterend gebakken en ik had de beste gorgonzolasaus ooit. Als ik in de omgeving ben, gaan we zeker en vast terug. Een echte aanrader. Top. Perfectie.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer
3 november 2023 beoordeeld

hartelijk onthaal, vriendelijke bediening, royale porties van heel lekkere gerechten, gebaseerd op kraakverse basisprodukten!
Hier komen wij graag terug !

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer
11 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten met een hartelijke bediening! Wij gingen er als koppel, maar ook met vrienden is dit een leuke plek met een gezellige ambiance.

Datum van bezoek: september 2023
25 augustus 2023 beoordeeld

Ik hou van de familiale sfeer die er heerst , je voelt je er direct thuis. En met een lekkere maaltijd erbij. Wat kan men zich nog meer wensen ?

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!