“Super lekkere pizza's en vis of vleesgerechten.”
Beoordeling van Da Romeo

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 6 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
25 augustus 2023 beoordeeld

Ik hou van de familiale sfeer die er heerst , je voelt je er direct thuis. En met een lekkere maaltijd erbij. Wat kan men zich nog meer wensen ?

Datum van bezoek: juli 2023

12 maart 2023 beoordeeld

Dit is zeker een Italiaans restaurant dat de moeite is om uit te proberen. Goed gelegen, leuk interieur, gezellige 'bustling' ambiance, snelle bediening, lekkere pizzas, leuke limoncello of amaretto achteraf, goede prijs/kwaliteitsratio etc. Alleen jammer van die muzikanten die rondgingen langs de tafels met hun ergerlijke muzak en die hun handen voor onze gezichten kwamen houden om een fooi af te schooien. De andere muzikale omlijsting was nu ook niet onmiddellijk authentiek Italiaans te noemen. Heel jammer. Tenslotte: de sfeer was goed, maar het is nu ook niet nodig om de hele avond tegen elkaar te roepen in het Italiaans. We hebben het door, dit is een Italiaans restaurant, maar durf de lijn eens zelf door te trekken. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2023
19 november 2022 beoordeeld

Als je dit restaurant binnenkomt wordt je er hartelijk ontvangen, en ook als je er terug vertrekt wordt je bedankt voor je komst. De blijvende glimlach van de obers viel me ook op. Het eten was erg lekker.

Datum van bezoek: november 2022
15 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening, gezellig zitten, authentieke Italiaanse keuken. De suggesties zijn terecht want echte aanraders. Wij zijn fan en komen zeker eens terug !

Datum van bezoek: oktober 2022
28 augustus 2022 beoordeeld

Vriendelijk onthaal - een karafje huiswijn € 14,00 - wij namen een hapje bij de wijn - aubergine in tomatensaus € 14,50 (voor 4 schijfjes aubergine met tomatensaus en kaas en 4 kleine broodjes erbij). Hoofdgerecht was pasta op 3 wijzen €18,50. De gerechten waren zeer lekker, maar echt te weinig van hoeveelheid.

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!