“Heel lekker eten, maar de porties waren nogal klein”
Beoordeling van Da Romeo

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 5 van 151 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
28 augustus 2022 beoordeeld

Vriendelijk onthaal - een karafje huiswijn € 14,00 - wij namen een hapje bij de wijn - aubergine in tomatensaus € 14,50 (voor 4 schijfjes aubergine met tomatensaus en kaas en 4 kleine broodjes erbij). Hoofdgerecht was pasta op 3 wijzen €18,50. De gerechten waren zeer lekker, maar echt te weinig van hoeveelheid.

Datum van bezoek: augustus 2022

12 september 2021 beoordeeld

Het eten zelf was heel lekker, typisch Italiaans en lekker vers. Spijtig genoeg was er heel veel lawaai en volk. We konden enkel praten met de mensen over ons aan tafel maar konden niet met alle 8 het gesprek samen volgen omwille van het vele lawaai. Dit vonden we toch een minpunt. Er was ook een baby bij en omdat iedereen zo dicht bij elkaar zat was er niet eens plaats om de buggy in de buurt van de tafel te zetten. We hebben zelf ons moeten verplaatsen en stoelen moeten verzetten…

Datum van bezoek: september 2021
19 augustus 2021 beoordeeld

gezellig zaakje vriendelijke eigenaar en bedienster
op de markt
was er gezellig druk en toch vlot geholpen

Datum van bezoek: juli 2021
11 augustus 2021 beoordeeld

Dit is een vrij authentiek Italiaans restaurant met bijzonder hartelijk onthaal, zeer lekkere gerechten, een uiterst attente en vriendelijke bediening in een gezellige sfeer waarbij je jezelf altijd op vakantie voelt !
Een plaats om er zeker terug te keren !

Datum van bezoek: augustus 2021
7 augustus 2021 beoordeeld

Altijd een even vriendelijk en warm onthaal, steed verse en perfect klaargemaakte producten. Onze vaste waarde in Oudenaarde...

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!