“Lekker eten maar heel druk en rumoerig”
Beoordeling van Da Romeo

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 6 van 149 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
12 september 2021 beoordeeld

Het eten zelf was heel lekker, typisch Italiaans en lekker vers. Spijtig genoeg was er heel veel lawaai en volk. We konden enkel praten met de mensen over ons aan tafel maar konden niet met alle 8 het gesprek samen volgen omwille van het vele lawaai. Dit vonden we toch een minpunt. Er was ook een baby bij en omdat iedereen zo dicht bij elkaar zat was er niet eens plaats om de buggy in de buurt van de tafel te zetten. We hebben zelf ons moeten verplaatsen en stoelen moeten verzetten…

Datum van bezoek: september 2021

19 augustus 2021 beoordeeld

gezellig zaakje vriendelijke eigenaar en bedienster
op de markt
was er gezellig druk en toch vlot geholpen

11 augustus 2021 beoordeeld

Dit is een vrij authentiek Italiaans restaurant met bijzonder hartelijk onthaal, zeer lekkere gerechten, een uiterst attente en vriendelijke bediening in een gezellige sfeer waarbij je jezelf altijd op vakantie voelt !
Een plaats om er zeker terug te keren !

Datum van bezoek: augustus 2021
7 augustus 2021 beoordeeld

Altijd een even vriendelijk en warm onthaal, steed verse en perfect klaargemaakte producten. Onze vaste waarde in Oudenaarde...

26 juli 2021 beoordeeld

Een echte aanrader in Rhodos! Wereldkeuken, verse producten a la minute gemaakt. De bediening is ook van sterrenniveau; vriendelijk en zeer behulpzaam. (Shoutout naar Thomas!)

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!