“schitterende beleving”

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 6 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
11 augustus 2021 beoordeeld

Dit is een vrij authentiek Italiaans restaurant met bijzonder hartelijk onthaal, zeer lekkere gerechten, een uiterst attente en vriendelijke bediening in een gezellige sfeer waarbij je jezelf altijd op vakantie voelt !
Een plaats om er zeker terug te keren !

Datum van bezoek: augustus 2021

7 augustus 2021 beoordeeld

Altijd een even vriendelijk en warm onthaal, steed verse en perfect klaargemaakte producten. Onze vaste waarde in Oudenaarde...

26 juli 2021 beoordeeld

Een echte aanrader in Rhodos! Wereldkeuken, verse producten a la minute gemaakt. De bediening is ook van sterrenniveau; vriendelijk en zeer behulpzaam. (Shoutout naar Thomas!)

16 juli 2021 beoordeeld

Echt top, lekkerder dan in Italie zelf.
Heerlijke penne a l'arriabiata, perfect gekookt en een fantastisch vers sausje erover.
Uitzonderlijke italiaanse kookkunsten in Oudenaarde dus.
6 sterren wat ons betreft !

30 september 2020 beoordeeld

Uitstekende pizzeria, hadden niet gereserveerd, maar er is veel moeite gedaan om ons toch nog een tafeltje te bezorgen. Heel vriendelijk en professioneel personeel

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!