“Favoriet Italiaans restaurant”

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 6 van 150 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
7 augustus 2021 beoordeeld

Altijd een even vriendelijk en warm onthaal, steed verse en perfect klaargemaakte producten. Onze vaste waarde in Oudenaarde...

26 juli 2021 beoordeeld

Een echte aanrader in Rhodos! Wereldkeuken, verse producten a la minute gemaakt. De bediening is ook van sterrenniveau; vriendelijk en zeer behulpzaam. (Shoutout naar Thomas!)

16 juli 2021 beoordeeld

Echt top, lekkerder dan in Italie zelf.
Heerlijke penne a l'arriabiata, perfect gekookt en een fantastisch vers sausje erover.
Uitzonderlijke italiaanse kookkunsten in Oudenaarde dus.
6 sterren wat ons betreft !

30 september 2020 beoordeeld

Uitstekende pizzeria, hadden niet gereserveerd, maar er is veel moeite gedaan om ons toch nog een tafeltje te bezorgen. Heel vriendelijk en professioneel personeel

Datum van bezoek: september 2020
25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje uit hier nog een plaatsje kunnen bemachtigen via hun online reservatiesysteem (altijd handig, ook in niet COVID-19 tijden :)).

Da Romeo biedt een mooie kaart met een ruime pizza, pasta, vlees- en visgerechten. Alles komt in mooie porties en is correct geprijsd.

Op de foto staat de pizza vegetariana. De rest van ons gezelschap had pizza prosciuto, pizza da Romeo en een pasta. Een voor een lekkere gerechten!

De bediening is vriendelijk en correct. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.