“lekkere pizza”

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 6 van 66 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
8 november 2018 beoordeeld

Lekkere pizza binnen of buiten achteraan te verorberen.
Zeer vriendelijk personeel. steeds met de glimlach ontvangen.

Datum van bezoek: augustus 2018

31 oktober 2018 beoordeeld

achter een " niet zo uitnodigende gevel " schuilt een tof restaurant. Lekker, vriendelijk, goede sfeer.
Toen we aankwamen dachten we dat het resto gesloten was. Maar eenmaal de deur open veranderd alles.

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt goed. Je komt terecht in Italie. Deze mensen weten hoe het moet. Zeer vlotte bediening, zeer vriendelijk. Prijs / Kwaliteit is altijd goed.

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts in oudenaarde gearriveerd.
Super lekker gegeten,schotel met vijf pastas.
Bediening vlot en vriendelijk ondanks een vol restaurant.
Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kreeg een vriendelijk ontvangst, en de kaart was ruim. Gekozen voorgerecht en pizza waren heerlijk. Een aanrader en kom terug als ik weer in de buurt ben.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!