“Italiaanse ambiance en lekker eten!”
Beoordeling van Da Romeo

Da Romeo
Geclassificeerd als nr. 5 van 64 Restaurants in Oudenaarde
Keukens: Italiaans
6 augustus 2018 beoordeeld

Heel vriendelijk italiaans onthaal, ook al hadden we met ons 3 niet gereserveerd op zaterdagavond.
De bediening was dik in orde evenals het eten. Er is een leuke sfeer, wel redelijk druk.
Als we nog eens naar Oudenaarde komen weten we nu al waar we gaan eten!

30 juli 2018 beoordeeld

Zonder te reserveren navraag gedaan of we op een zaterdagavond nog konden gaan eten met twee. Werden heel vriendelijk tewoord gestaan met de melding dat er plaats zou zijn vanaf 19 uur. Duidelijk dat het een echt Italiaans restaurant betreft, een heel lekkere pizza gegeten, vriendelijke bediening. Een echte aanrader voor wie van de Italiaanse keuken houdt. Wij gaan zeker terug!

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk dagje Oudenaarde afgesloten met een heerlijke pasta. Vriendelijke bediening en lekker eten!

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontvangst. Het was mooi weer en kregen een tafeltje op hun buitenterras achteraan hun zaak. Super gezellig. De obers laten je onmiddellijk thuis voelen. Zeer beleefd en hebben geen schrik voor een grapje. Leuke sfeer. Bediening top en het eten nog meer. Ik koos voor kalfsniertjes in mosterdsaus. Het was om jouw vingers af te likken. Prijzen zijn in de middelmaat maar je krijgt er heel wat kwaliteit voor terug. Eén van de beste Italianen waar we al gaan tafelen zijn. Dikke duim !!
Proficiat aan het hele team.

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vlotte en vriendelijke service. Familiezaak met een hart en een authentieke Italiaanse ziel. Of je er n pizza eet of een uitgebreide pastamaaltijd, je komt er met een gied gevoel weer buiten!

Reizigers die Da Romeo bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Da Romeo geweest? Deel je ervaringen!