Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotelkamers zijn nieuw en modern.
Als je van een steak houdt moet je hier gegeten hebben! Echt geweldig! Beste steak ooit en dat zegt wat! Unaniem super tevreden. We zijn vanweg het eten hier de volgende dag weer heen gegaan.
Aardige mensen, klantvriendelijk familiebedrijf, heerlijk verblijf.
Volgende keer weer hierheen.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Kamer zijn prachtig, het eten is goed, maar zeer aan de prijs.
Eigenaars zijn onvriendelijk. Na een aantal keren te zijn verbleven, en afspraken te hebben gemaakt, zijn ze deze niet nagekomen. Jammer wat het is een mooie locatie.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juli 2018

Een ongewone combinatie van een uitstekend hotel en een uitstekend restaurant. Eigenaar werkt hard en luistert prima naar zijn klanten. Vooral de kamers op de begane grond zijn fijn. Ruim, prima sanitair, goede bedden.

Kamertip: Begane grond voor ruimte en zijn ietwat koeler. Boven zijn de kamers rustiger
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 april 2018

Achter de gevel van het oude Moriaanshoofd ligt een verrassend mooi hotelcomplex in een overweldigend groendomein.In het oude gebouw huist nog het sfeervolle restaurant waar een basic ontbijt wordt geserveerd.Mooie grote kamers ,de meeste met zicht op het prachtige domein.Hotel is heel rustig gelegen in het bijzondere schilderachtige dorp
Mullem ,dat een bezoek zeker waard is.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018

Zeer mooie accomodatie. Zeer vriendelijk personeel. Zeer vlotte bediening. Zeer lekker eten (we kozen voor krokodil). Zeer gezellige omgeving. We bestelden beiden krokodil met voor de man frietjes en voor de vrouw een hete aardappel. We kozen ook voor rozéwijn en een flesje water. We vroegen ook wat mayonaise voor bij de frieten. Voor de mayonaise betaalden we 1.20 € (vinden we ruim voldoende). Voor het water dat we niet hebben gekregen hebben we 2.50 € betaald. Verder een aanraden. Zeker een gelegenheid om nog eens te bezoeken, maar volgende keer controleren we de rekening vooraleer te betalen;

Datum van verblijf: februari 2018