Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Voor een bed en breadfast verwacht men toch een persoonlijk onthaal. Dit is DE reden om geen hotel te boeken. Bij aankomst was er niemand (had nochtans uur aankomst medegedeeld). Toen ik belde kreeg ik de uitleg dat de sleutel ergens onder een bloempot lag?? Dit vind ik echt niet kunnen.
De kamer was proper maar er waren geen doucheproducten of een warmwaterketel.

De isolatie ontbrak en er was enorm veel lawaai want de Bergstraat is een druk bereden weg.

Het enige positieve is dat er toch een inspanning was gemaakt voor enkele zelfgemaakte producten (brood, confituren)

De prijs is echt te duur voor deze B&B

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2018

je kan idd appels met peren niet vergelijken, maar wij komen al jaren naar de vlaamse ardennen en deze overnachting was wel effekes een tegenvaller, zoals reeds gelezen geen warme ontvangst, ontbijt karig, heel veel straatlawaai (kamer aan de voorkant), wel proper.... brrrrrr niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Slechts 1 nachtje geslapen in deze prima B &B . Modern opgeknapt pand ( in mijn optiek iets te kil) . Super centrale ligging. 1e kamer zonder douche ( wel een bad) gelukkig 2e kamer met mooie inloopdouche wel aan de straatkant. Ontbijt in orde. Eigengemaakte jam en yochurt. Vriendelijke mensen. Prima voor 1 nachtje.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 april 2018

Wij sliepen in een kamer aan de straatkant. (Dream). Er is zodanig veel verkeer en nachtlawaai in die straat dat het met een open raam onmogelijk was te slapen. Er is geen ventillatie noch airco in de kamer, des te meer zijn de ramen absoluut niet geisoleerd, dus ramen open of dicht , hetzelfde resultaat : geen oog dicht gedaan. De straat kennende mag je geen kamer verhuren aan de straatkant !
Het ontbijt viel ook tegen,... geen brood, alleen ovenverwarmde supermarkt. broodjes en 4 mini koffiekoeken uit de diepries... Niet de minste interesse van de vrouw des huize of wij tevreden waren of niet. Voor 95 eur verwacht ik een andere kwaliteit.
score 3/10 , een 3 omdat het proper was

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018

Wij zijn een stel en reserveerden in Norman B&B via Booking.com. We hadden gemeld dat we tussen 16 en 17 u zouden aankomen. We kwamen aan om 16.15 u en belden aan. Niemand deed open. Het bleef stil. Er hing een briefje aan de deur waar we naar konden bellen bij afwezigheid. We belden. Niemand nam op. Het was koud buiten. We belden naar een ander nummer dat vermeld stond op onze reservatiepapieren. Ook daar werd niet opgenomen. We waren van plan om ergens anders te gaan logeren toen we beseften dat we de nummer van onze creditkaart hadden opgegeven. Je weet nooit! We wachtten nog een tiental mintuen. Zeer koud buiten aan de deur. We probeerden nogmaals te bellen. EIndelijk nam iemand op. Ze zei dat de sleutels te vinden was achteraan onder een bank in een glazen pot en onze naam zou er op staan. We gingen kijken. We zagen drie bokalen op de grond buiten, maar geen bokaal of sleutel toonde onze naam. We belden terug. "Wat voor een kamer moet je hebben?" - "We weten dat niet. We hebben een kamer voor 2 reserveerd" - "Je kan een kamer met een bad hebben of een kamer met een douche" - "We nemen een kamer met douche". - "Wanneer wens je te ontbijten?" - "Om 9.30 u?" - "Dat is het laatste. Later kan niet" - Eigenlijk zeer onvriendelijk. Op welke deur past de sleutel? Even uitzoeken en uitproberen. Uiteindelijk raakten we binnen. Nu nog onze kamer zoeken. We gingen boven en zagen een kamer met nog onververste lakens. "Dat zal hopelijk niet onze kamer zijn", dachten we. We vonden uiteindelijk een nette kamer. En die was inderdaad net. De TV ging wel niet, de code voor de WIFI lag op de grond en de klok heeft gedurende ons gehele verblijf op 9.42 u gestaan. Toch mogen we het een nette kamer noemen. Plots na een uur kregen we een telefoon van de dochter met de zin "Ik zie dat je twee maal hebt gebeld". Jawadde ... nu pas een reactie. Een uur later! 's Anderendaags 's morgens bleek dat we de moeder aan de telefoon hadden gehad. De dochter bediende ons bij het ontbijt dat super goed is. Zeer compleet. Het onthaal kan echt niet goed genoemd worden. Eigenlijk was er van een onthaal helemaal geen sprake. Bleek achteraf dat ze op een verjaardagsfeest waren. Maar dat zijn eigenlijk niet onze zaken. Een B&B verwelkomt zijn gasten. Al bij al een heel net verblijf, vriendelijke bediening bij het ontbijt, sociaal ... niets op aan te merken. Maar toch is een eerste indruk van groot belang. En die indruk was negatief. Geen excuses voor het niet-onthaal. De prijs is meer dan genoeg. Voor dit verblijf met zo'n onthaal is 65 € een juiste prijs Zou ik terug gaan? Ik zou eens een andere B&B proberen, want we gaan nog terug naar deze streek. Samengevat: goede B&B maar een verschrikkelijk onthaal.

Kamertip: We kozen kamer dreams. De andere kamer was nog niet schoon gemaakt. En een andere kamer was bezet door Tsjechen.
Datum van verblijf: februari 2018