“Lekker en gezellig!”
Beoordeling van Odnar

Odnar
Geclassificeerd als nr. 2 van 150 Restaurants in Oudenaarde
30 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening, lekker gegeten, fijn gezellig kader in brouwerij ; voldoende parking. Voldoende keuze aan gerechten

Datum van bezoek: oktober 2023

23 september 2023 beoordeeld

We werden hartelijk onthaald en, ondanks een volle zaal, zeer vlot bediend. Het eten, de bediening, het kader,.. alles was echt top! Wij keren zéker terug.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
17 september 2023 beoordeeld

Een originele menukaart....Open lasagne was heel lekker. Gezonde drankjes, heel fijn kader. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
10 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriendin vonden we deze parel. Prachtig gelegen aan de Schelde, ongelofelijk schitterend kader( oude brouwerij) overheerlijke creatieve keuken en geweldig vriendelijk personeel !! Wij komen graag terug

Datum van bezoek: juli 2023
12 juni 2023 beoordeeld

Lekkere en originele gerechtjes, toffe drankenkaart, vriendelijke bediening, gezellig locatie. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die Odnar bekeken, bekeken ook

Edelare, Oost-Vlaanderen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Odnar geweest? Deel je ervaringen!