“Een verborgen pareltje in Oudenaarde waar we zeker vaker naartoe zullen gaan”
Beoordeling van Odnar

Odnar
Geclassificeerd als nr. 2 van 150 Restaurants in Oudenaarde
10 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een vriendin vonden we deze parel. Prachtig gelegen aan de Schelde, ongelofelijk schitterend kader( oude brouwerij) overheerlijke creatieve keuken en geweldig vriendelijk personeel !! Wij komen graag terug

Datum van bezoek: juli 2023

12 juni 2023 beoordeeld

Lekkere en originele gerechtjes, toffe drankenkaart, vriendelijke bediening, gezellig locatie. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
5 juni 2023 beoordeeld

Zeer lekker eten ; mooie creaties op het bord. Vlotte bediening en uiterst vriendelijk, attent en alert personeel. 1 klein minpuntje : muziek mocht wel wat stiller, of aangepaster, in de zaal.

Datum van bezoek: juni 2023
24 april 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellig ingericht, zeker een aanrader. Ook onze honden waren welkom! Lekkere biertjes ook!

Datum van bezoek: april 2023
10 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste wat er is in de omgeving!
Echte aanrader!
Super sympathiek personeel, en super tof concept.
Kan je terecht voor een fijne avond of zondagnamiddagapero

Datum van bezoek: april 2023

Reizigers die Odnar bekeken, bekeken ook

Edelare, Oost-Vlaanderen
Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Odnar geweest? Deel je ervaringen!