Priceline
FindHotel
Agoda.comUS$ 153
Etrip
Beoordeeld op 4 juli 2019

We bezochten Oudenaarde en zochten iets om te lunchen. Toevallig kwamen we hier terecht.De eetzaal is zeer authentiek en mooi, de bediening is vriendelijk. Het eten was lekker, en prijs/kwaliteit is eerlijk. We hebben gevonden wat we zochten. Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel.mooie,moderne kamers,zeer lekker eten.uitbaters en personeel zeer vriendelijk,doen echt hun werk met liefde voor de stiel..eten was echt culinair..ideaal gelegen om via uitstapjes de streek te verkennen..

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening schone kamer ontbijt perfect het ligt goed 2 min van de N60 het naast de markt in Oudenaarde mensen die met de trein komen is het 15 min stappen van het station van Oudenaarde

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 november 2017

Zaterdag 28 oktober hebben we hier met alle gidsen uit Bergen op Zoom gegeten. We waren met 75 personen, dus een behoorlijke groep. Het eten was prima, de bediening ook, alles liep op rolletjes. Ook de grote banketzaal was tip-top in orde, Alles was netjes en schoon. Dus terecht heel goed.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooie locatie om Oudenaarde te verkennen. Nachtje als tussenstop naar zee. Propere kamers voorzien van alle nodige comfort. Goed ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Mooi uitzicht vanuit de kamers aan straat kant, wel bijhorend nachtlawaai te tolereren.

Datum van verblijf: augustus 2016