15 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er dit jaar voor de tweede maal geweest om iets te eten.
Zeer goede kaart, fijne en lekkere gerechten en een goede bediening. Gratis WiFi, open keuken, mooi restaurant en propere toiletten. Een aanrader!!

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
27 juli 2016 beoordeeld

Gezellig interieur, goede service, zowel in spijs als drank.
De "Hasseltse koffie" is er zeer lekker, groot volume en goed op smaak.
Terras geeft een prachtig zicht op de markt, en op het flanerende volk.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb enkel het restaurant bezocht, niet het hotel zelf. De varkenswangetjes met Oude Liefmans waren heerlijk, perfect klaargemaakt. Kijk ook eens naar de biertjes die uit de streek komen. Let wel op: de veggiesalade/pasta bevat garnalen en zalm (niet zo vegetarisch dus). Vriendelijk personeel en kwaliteit voor de prijs.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
5 juli 2015 beoordeeld

Met vrienden 1 nacht verbleven in dit hotel. Het was zeer warm deze dag (30+ graden celsius) en de kamers hebben geen airconditioning, in één kamer was een ventilator geplaatst in de andere echter niet. Om enige verkoeling te hebben hele nacht raam open moeten hebben waardoor er overlast was van feest dat op de markt bezig was. Enkele van onze groep hebben geen oog dicht gedaan.

Kamer is van ruime omvang en bevatte in ons geval twee eenpersoons bedden een bureau met twee stoelen en een koelkast (welke zeer warm aanvoelde). Badkamer bevat bad met douche en toilet. Ondanks het warme weer leek het net of in de badkamer de vloerverwarming aan stond.

Van de 5 stopcontacten in de kamer leken er slechts 2 te werken.

Je krijgt bij inchecken sleutel waarmee je 24 uur per dag binnen kan via zij-ingang, deze leidt je via wat lijkt op een magazijn/bergruimte naar de trap richting de kamers.

Ontbijt wordt geserveerd achter het brasserie gedeelte van het hotel. Niet heel veel keus maar wel van redelijk goede kwaliteit. Ook koffie is goed (Nespresso).

Voor wat wij betaald hebben (250 euro voor 2 kamers) verwacht ik een stuk meer dan wat dit hotel biedt

Hotel heeft wel potentieel, vooral door de locatie, maar men moet wat doen aan de warme en donkere kamers en wellicht brasserie gedeelte afscheiden van het hotel.

Zou hier waarschijnlijk niet opnieuw verblijven

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
27 juni 2015 beoordeeld

Ronduit verschrikkelijk. Twee uur wachten voor een onnozel slaatje, dat bovendien erg duur was voor de kwaliteit die we kregen. Als we een opmerking maakten dat 2 uur wachten toch wel lang was voor een slaatje werden ze ronduit onbeleefd. Nooit meer terug gaan is mijn aanbeveling...

Verbleef: juni 2015