“Top !”
Beoordeling van Bellebroek2

Bellebroek2
Geclassificeerd als nr. 25 van 66 Restaurants in Oudenaarde
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant op heel mooie locatie, schitterend interieur en uitstekende keuken.
Wij kozen voor het wildmenu: mooie en originele presentatie en alle gerechten top qua kwaliteit en bereiding.
Wel spijtig dat de bijpassende wijnen slechts met mondjesmaat werden geschonken, de wijn bij het hoofdgerecht, subliem hertekalf, werd zelfs helemaal niet bijgeschonken! Foutje van de bedoening ? Zou, gezien de gehanteerde prijzen, niet mogen !

Datum van bezoek: november 2018

22 september 2018 beoordeeld

De eerste keer goed uitkijken ( GPS vondt nr 2 niet ) want als je de oprit mankeert moet je draaien in een doodlopende straat !
Gelukkig zijn we er geraakt en genoten we van een heerlijke maaltijd .

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al lang klant bij Tom toen het enkel traiteur was. Nu al een aantal keren in Bellebroek 2 lekker gegeten.
Gisteren BBQ voor het Axway Belux team. Gasten uit Parijs, Roemenië, Nederland en... België.

Iedereen is zeer tevreden naar huis gegaan!

9 september 2018 beoordeeld

We namen het gepropageerd suggestiemenu met Cote à l'os als hoofdgerecht. Lekkere hapjes en voorgerecht en overvloedig hoofdgerecht met lekker vlees. Het nagerecht van ananas carpaccio was een afknapper (smakeloze ananas en onhandig te eten met de aangeboden lepel)
Bijhorende wijnen werden zuinig bediend, de prijs ervan was dan ook wat hoog, net zoals van het totale menu.

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader voor alle liefhebbers van een lekker vleesje!
Ook de non alcoholische aperitief is een toppertje!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Bellebroek2 bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Bellebroek2 geweest? Deel je ervaringen!