“Lekkere verse sushi op een boogscheut van Oudenaarde”
Beoordeling van Sushi Home

Sushi Home
Geclassificeerd als nr. 44 van 150 Restaurants in Oudenaarde
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er op een weekdag 's avonds en waren verrast door de snelheid waarmee de sushi werd klaargemaakt. Deze was kraakvers en heel lekker, niets op aan te merken. Je kan hier ook afhalen dus als je in de buurt bent en je houdt van sushi: zeker doen

Datum van bezoek: mei 2019

2 mei 2019 beoordeeld

Perfecte Sushi en Wok, ook om mee te nemen. Wachten valt zeer goed mee ook als je niet op voorhand bestelde. I like it ! Een aanrader !

Datum van bezoek: april 2019
4 november 2018 beoordeeld

Meestal verkiezen we om de sushi mee te nemen omdat we dan, gewoon op ons gemak thuis, lang kunnen genieten. De sushi is super lekker en voldoende. Als je afhaalt, heb je ook nog eens een korting erbovenop van 10%.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 september 2018 beoordeeld

Het leuke is : dat je je overschot netjes verpakt meekrijgt , dat was dubbel genieten ! Sympathieke bediening .

Datum van bezoek: juni 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten als altijd. Fijne host en goed eten. Echt heerlijk vers. Goeie lokatie. Tot een volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Sushi Home bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Home geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.