“Sushi en Wok zijn super lekker !”
Beoordeling van Sushi Home

Sushi Home
Geclassificeerd als nr. 43 van 149 Restaurants in Oudenaarde
2 mei 2019 beoordeeld

Perfecte Sushi en Wok, ook om mee te nemen. Wachten valt zeer goed mee ook als je niet op voorhand bestelde. I like it ! Een aanrader !

Datum van bezoek: april 2019

4 november 2018 beoordeeld

Meestal verkiezen we om de sushi mee te nemen omdat we dan, gewoon op ons gemak thuis, lang kunnen genieten. De sushi is super lekker en voldoende. Als je afhaalt, heb je ook nog eens een korting erbovenop van 10%.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 september 2018 beoordeeld

Het leuke is : dat je je overschot netjes verpakt meekrijgt , dat was dubbel genieten ! Sympathieke bediening .

Datum van bezoek: juni 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten als altijd. Fijne host en goed eten. Echt heerlijk vers. Goeie lokatie. Tot een volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 mei 2018 beoordeeld

De sushi is hier superlekker, mooi gepresenteerd, vriendelijk bediend en zeer smaakvol. We staan telkens voor een moeilijke keuze: sushi of toch ook eens iets anders proberen?
Als je met een groot gezelschap bent is het leuk om verschillende gerechtjes te bestellen en te delen, allemaal even lekker !
Ook aanrader voor afhaalmaaltijden, alles is zeer vers, grote keuze voor sushi, ook voor vegetariërs.
Vriendelijke bediening, ook voor kinderen !

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Sushi Home bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Home geweest? Deel je ervaringen!